با بصیرت و تحقیق در انتخابات شرکت نمایید
249203

حجت الاسلام والمسلمین حسینی استاد دانشگاه گفت: یک نماینده مجلس 37 اختیار دارد پس با بصیرت و تحقیق در انتخابات شرکت نمایید زیرا این انتخاب می تواند ما را به اوج برساند .

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، همایش نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی در جمع بانوان شهر فاضل آباد و کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) این شهر برگزار شد.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است نه یک شخص و کسانی که می خواهند مکتب سلیمانی حکم فرما شود و میلیون ها قاسم سلیمانی داشته باشیم، باید انتخاب درست داشته باشند.

استاد دانشگاه همچنین با اشاره مقام و جایگاه حضرت زهرا و حضرت زینب(سلام الله علیها) خاطرنشان کرد: مقام و جایگاه این دو بزرگوار نه به دلیل انتساب به امام و پیامبر(ص) بلکه به دلیل انتخاب درست و عملکرد به موقع بود.

حجت الاسلام حسینی اذعان کرد: سردار سلیمانی به جهت اخلاص و تواضع محبوب دل ها شد و چه افرادی که از انقلاب و اسلام فاصله گرفته بودند، با شهادت سردار دوباره به انقلاب و ارزش های پایبند شدند.

وی افزود: وظیفه بانوان و تمامی مردم در قبال خدمات سردار سلیمانی انتخاب یک مجلس قوی و اصلح است چرا که انتخاب مناسب باعث عزت و انتخاب نامناسب باعث ذلت می شود، همان گونه که سردار سلیمانی در بحث اقتدار موجب افتخار ملت شد؛ بر این اساس، انتخاب درست موجب قدرتمندی کشور می شود.

کارشناس مذهبی اشاره کرد: یک نماینده مجلس 37 اختیار دارد، پس با بصیرت و تحقیق در انتخابات شرکت نمایید زیرا  این انتخاب می تواند ما را به اوج برساند.

حسینی در پایان اذعان کرد: با شهادت محسن حججی، سرباز مکتب قاسم سلیمانی داعش نابود شد و با شهادت سردار سلیمانی ان شا الله آمریکایی های داخلی و خارجی نابود خواهند شد و به زودی قدس آزاد خواهد شد.

برچسب‌ها