مادران شهدا الگوی واقعی ایثار در جامعه هستند
249796

مدیر مدرسه علمیه قدسیه بهشهر گفت: مادران شهدا الگوی واقعی ایثار و فداکاری در جامعه و گنجینه های تاریخی هستند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، خانم مظلومی در دیدار با مادر شهیدان رضیعی بیان کرد: تکریم از مادران شهدا، امری ضروری و تأکیدی برای همگان در خصوص لزوم تجلیل از مقام شامخ این اسوه‌های ایثار است.
وی افزود: مادران شهدا الگوی واقعی ایثار و فداکاری در جامعه و گنجینه‌های تاریخی هستند؛ زیرا این بانوان نمونه، به دلیل مادر بودن بیشترین داغ را در مصیبت فرزندان شهیدشان تحمل می‌کنند و از طرفی بیشترین نقش تربیتی را در خانواده‌ها داشته و کم‌توقع‌ترین اقشار جامعه نیز هستند.
وی تصریح کرد: مادران، پدران، همسران و خانواده‌های شاهد، یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های کشور و وفادارترین افراد به نظام به شمار می‌روند.
خانم قمر باداهنگ مادر شهیدان رضیعی در این دیدار با بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش گفت: حجت و ابوالفضل دو فرزند شهیدم علاقه بسیار شدیدی به یکدیگر داشتند و همیشه در کنار یکدیگر بودند به طوری که در روزهای جمعه که با پدرشان به نماز می‌رفتند، پدرشان با موتور می‌رفت و به آن‌ها می‌گفت که یک نفرتان می‌تواند با من بیاید اما آن‌ها می‌گفتند اگر می توانیم سه نفرِ برویم، می‌آییم.
وی تصریح کرد: وقتی پیکر فرزندانم را دیدم، گفتم «خدایا من شهید را در راه تو دادم اما اگر کسی به خون شهید خیانت کند تا قیامت از او نمی‌گذرم».
وی خاطرنشان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه باید اگر خلافی از کسی دیدید، تذکر داده و روشنگری کنید تا خون شهدا پایمال نشود؛ خانواده شهدا از عملکرد انقلابی بعضی از مسئولین راضی هستند، امیدواریم سایر مسئولین نیز در این مسیر گام بردارند.
مدیر، کارکنان و اساتید مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر با حضور در منزل شهیدان حجت و ابوالفضل رضیعی، از مادر این شهیدان تقدیر کردند.


 

برچسب‌ها