طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) در بحران کرونا جهادی عمل کردند
250274

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) ملایر از عملکرد جهادی خواهران طلبه این مدرسه در بحران اخیر که گریبان کشور را گرفته است، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از همدان، خانم پروانه ترکمان اسدی، انتشار متن و صوت دعای هفتم صحیفه سجادیه، انتشار آثار و برکات دعای هفتم صحیفه سجادیه از زبان اساتیدی مانند حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و  ایت الله خوشوقت، برگزاری ختم صلوات به نیت سلامتی و شفای بیماران و رفع گرفتاری و انتشار در گروه های مختلف را از جمله اقدامات جهادی طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) ملایر عنوان کرد.

وی ادامه داد: تهیه و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی با موضوع راه های پیشگیری از کرونا، تهیه و توزیع ماسک توسط خواهران مبلغ میان رانندگان تاکسی، عابر پیاده، افراد نیازمند و نانوایی ها نیز از دیگر اقدامات طلاب هستند.

ترکمان اسدی خواستار برگزاری دوره مجازی مقابله با ویروس کرونا برای طلاب و خانواده های آنان از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان ملایر شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(سلام الله علیها) ملایر گفت: برخی از مبغان این مدرسه به منظور مشارکت و همکاری در بحران کرونا به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر اعزام شده اند تا در این شرایط همیار دیگر مسوولان باشند.

برچسب‌ها