کارگاه دوخت ماسک در مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک افتتاح شد
250282

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول (س) جاسک از افتتاح کارگاه دوخت ماسک و لباس کادر درمان بیمارستانهای شهرستان با حضور فرمانده سپاه، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک در این مدرسه خبر داد.

خانم روشنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان، با اشاره به اهمیت همدلی و همراهی مردم جامعه در نابودی بیماری خطرناک کوید 19 بیان کرد: کارگاه دوخت ماسک های بهداشتی و لباس کادر بیمارستان های مختص بیماران کرونایی با حضور و همکاری طلاب داوطلب و جهادی در مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) شهرستان جاسک کار خود را شروع کرد.
وی با بیان اینکه امروز با شرایط موجود، کشور بیش از پیش به همدلی و مجاهدت و سخت کوشی نیازمند است، به هدف افتتاح کارگاه دوخت ماسک اشاره کرد و گفت: در این شرایط که ملت شریف ایران در حال مبارزه با بیماری خطرناک کرونا است مسئولان حوزه با هدف کمک به مبارزه سریعتر و کار آمد با بیماری کرونا ویروس و تلاش در حفظ جان بیماران، کارگاه خیاطی دوخت ماسک و لباس های بیمارستانی را افتتاح کرد.
مدیر مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک تاکید کرد: طلاب و روحانیان همواره درسختی ها و مشکلات در کنار ملت شریف ایران حضور داشته اند.
استاد حوزه افزود: طلاب مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک با الگو از مجاهدان راه خدا، با عنوان گروه جهادی «شهید ابراهیم هادی» شبانه روز در حال دوخت و بسته بندی ماسک و لباس هستند که با تلاش شبانه روزی طلاب، روزانه 1000 عدد ماسک و لباس تهیه و در اختیار مسوولان مربوطه جهت ضد عفونی و توزیع قرار خواهد گرفت.
استاد حوزه به برخی دیگر از اقدام های جهادی طلاب پرداخت و گفت: برخی از طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت الرسول (س) تحت نظر کارگاه خیاطی و منسجم با آن به دوخت ماسک و لباس در خانه مشغول هستند.
 وی همچنین تصریح کرد: طلاب فعال این مدرسه در فضای مجازی نیز مانند دیگر طلاب و روحانیان این کشور به تهیه محتوای معنوی در ارتباط با بیماری کرونا و انتشارآن می پردازند.
وی در پایان گفت: با امید به این که همدلی طلاب و روحانیت در کنار دیگر مردم دلسوز به سرانجامی نیک بیانجامد، طلاب به تلاش و کوشش خود در مبارزه با این ویروس خطرناک ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها