برای رهایی از بیماری کرونا به خدا و ائمه اطهار(ع) توسل داشته باشیم
250866

معاون فرهنگی مدرسه الزهرا(س) گراش با اشاره به اینکه برای رهایی ار بیماری کرونا باید توکل کرد، گفت: توسل به خدا و ائمه اطهار(ع) اثرگذارترین عامل کنترل بر هر مسئله‌ای است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از استان فارس، « معصومه نادرپور» معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) گراش اظهار داشت: بیماری واگیرداری که در این زمان دامن‌گیر مردم شده زمینه توجه مردم به مسائل بهداشتی را فراهم کرده و حواشی زیادی را ایجاد کرده است.
وی افزود: برای کم‌ رنگ شدن این حواشی لازم است که به خدا و ائمه اطهار(ع) توسل داشته باشیم که این مسئله اثرگذارترین عامل کنترل بر هر مسئله‌ای است.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) گراش بیان کرد: علاوه بر توسل به خدا و ائمه اطهار(ع) مردم باید حتما از نظرات کارشناسان متخصص پیروی کنند که این یک امر عقلائی است، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مکتب اسلامی ما جمع بین عقلانیت و معنویت است.
وی افزود: عقلانیت همان پیروی از متخصص و معنویت؛ توسل به خدا و ائمه اطهار(ع) است پس اگر افراد به این دو نکته توجه داشته باشند نتیجه آن سلامت روح و جسم، ولی اگر بی توجه باشند همانطور که خداوند در قرآن می‌فرماید: او یک خائن است و خداوند خیانت کاران را دوست ندارد.
خانم نادرپور در ادامه با اشاره به شرایط ویژه و گسترش ویروس کرونا در کشور، گفت: گروه جهادی این مدرسه با همکاری بسیج و نهادهای جهادی دیگر تاکنون توانسته بیش از 10000 عدد ماسک و 1300جفت دستکش تولید و توزیع کند.
وی افزود: قربانی 4 راس گوسفند و تهیه 100 بسته معیشتی، اقلام بهداشتی و داروی گیاهی و توزیع بین نیازمندان، همکاری طلاب و اساتید با شبکه بهداشت در طرح غربالگری بیماری کرونا از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.
معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) گراش بیان کرد: این خدمات با همکاری کارکنان، اساتید، طلاب، دانش آموختگان و خانواده های آنان تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها