حرکت جهادگرانه خواهران حوزوی در بحران کرونا باعث رشد و تعالی درونی آنان شد
252095

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول گفت: حرکت جهادگرانه خواهران حوزوی در شرایط بحران کرونا علاوه بر خدمت به مردم باعث رشد و تعالی درونی آنان شد.

به گزارش کوثر از گلستان، به مناسبت هفته معلم نشست "نقش وقایع آخرالزمان در تربیت و رشد و تعالی انسان" با حضور اساتید مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد برگزار شد.

در این جلسه، مجید زمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان علی آباد کتول با تبریک فرارسیدن هفته معلم و قدردانی از زحمات مدیر و اساتید جهادگر در عرصه سلامت اذعان کرد: حرکت جهادگرانه خواهران حوزوی در شرایط بحران کرونا علاوه بر خدمت به مردم باعث رشد و تعالی درونی آنان شد.

وی اشاره کرد: در وقایع اخیر با درک آیه شریفه "یدالله فوق ایدیهم"، عجز علمی بشریت به اثبات رسید زیرا علم بشر با آن همه ادعا و غره شدن در برابر ویروس بسیار کوچکی مانند کرونا حیران شد و با اضطرار، نیاز به منجی را احساس کرد و این مختص به افراد مسلمان نبود بلکه تمام انسان های کره خاکی به این رشد فکری رسیدند.

فرمانده سپاه علی آباد گفت: با بررسی منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به این نتیجه می رسیم که امید باید سرلوحه تمام کارها باشد و با رعایت توصیه های معنوی بزرگان، رشد معنوی یافته تا در برابر شدائد و امتحانات آخرالزمان سربلند باشیم.

زمانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه روز شهادت علامه مطهری روز معلم است، افزود: از این جهت روز معلم را گرامی می داریم که معلم در رساندن انسان ها به کمال و رشد و تعالی، و بر فکر و اندیشه شاگردان خود نقش تاثیرگزاری دارد و این مانند رسالت انبیاء الهی است که شغل معلمی با رسالت انبیاء الهی برابری می کند.

وی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را نمونه معلم واقعی معرفی کرد که با رهنمودهای ارزشمند و گرانسنگ خود مایه آرامش و اتحاد و انسجام ملت ایران شده و در مقابل بحران های اخیر به موفقیت هایی رسیدند.

برچسب‌ها