طلاب و فضلا، ولی نعمت و ارباب رجوع نهادها و مراکز حوزوی هستند
253126

رئیس اداره روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: طلاب و فضلای حوزه، ولی نعمت و ارباب رجوع نهادها و مراکز حوزوی از جمله مرکز خدمات حوزه هستند.

به گزارش خبرگزاری کوثر، حجت الاسلام علی نامنی، طی سخنانی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نهادها و مراکز حوزوی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن جلسات خبرگزاری حوزه برگزار شد، با بیان این که ما در روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه کوشیده ایم که مدافع منافع عمومی مخاطبان خود یعنی طلاب و فضلای عزیز باشیم، ابراز داشت: طلاب ولی نعمت و اربابان رجوع ما هستند و در مرکز خدمات حوزه و به خصوص در بخش روابط عمومی، همه سعی ما این بوده که چنین دیدگاه و رویکردی غالب باشد و این مساله نیز البته ریشه در کلام امام راحل دارد که فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند.

وی افزود: در ماه های اخیر تلاش ما و مجموعه همکارانمان بر این بوده که در مرکز خدمات حوزه های علمیه، روابط عمومی از حاشیه به متن آورده شود و امروز به لطف الهی به این بخش و به طور کلی بحث اطلاع رسانی به چشم یک ضرورت نگریسته می شود.

وی گفت: از جمله فعالیت های چشمگیر ما در روابط عمومی مرکز خدمات، تلاش به منظور پاسخگویی به شبهات و هجمه ها در خصوص بودجه نهادها و مراکز حوزوی در قالب کارهای جذاب رسانه ای و هنری بوده که البته در این خصوص آمادگی برگزاری سیر نمایشگاهی در مراکز و نهادهای حوزوی را هم داریم.

رئیس اداره روابط عمومی مرکز خدمات حوزه همچنین افزود: از سوی دیگر در روابط عمومی سعی کرده ایم که مشاور خوبی برای مدیران مجموعه باشیم و مشکلات و دیدگاه های طلاب و فضلای حوزه را از این طریق به آنان انتقال دهیم.

برچسب‌ها