بانوان طلبه شیرازی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا خدمت رسانی کردند
258506

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران معصومیه(سلام الله علیها) شیراز با اشاره به خدمت رسانی بانوان طلبه در خط مقدم مبارزه با کرونا افزود: شیوع ویروس کرونا نگاه‌ها را به سمت عواطف انسانی سوق داد.

خانم کبری بیگی در گفت و گو با خبرگزاری کوثر از استان فارس در خصوص فعالیت‌های کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه معصومیه خواهران شیراز در عرصه  مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: شیوع این ویروس گرچه ترس و وحشتی بر دل انسان‌ها ایجاد و عزیزانی را از میان ما به دیار باقی راهی ساخت اما حداقل نگاه‌ها را به سمت عواطف انسانی سوق داد و مردم ایران عزیز در این آزمون الهی سربلند بیرون آمدند.

وی بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا، حدود 30 نفر از  بانوان طلبه و کارکنان این مدرسه علمیه خواهران در قرارگاه‌ها‌ی سلامت شیراز به تولید ماسک و دوخت لباس پرستاری پرداخته و  تعدادی از اساتید و طلاب نیز در قرارگاه‌های جهادی بسیج محلات و منزل متعهد شدند در رفع نیازهای مردمی خدمت رسانی لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران معصومیه(سلام الله علیها) شیراز با  اشاره به اینکه سه نفر از طلاب جهادگر این مدرسه به امر تغسیل اموات کرونایی مشغول هستند، اضافه کرد: حدود 10 نفر از طلاب نیز به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده، وسایل بهداشتی، مواد غذایی و سبد کالا پرداخته و ضمن روحیه‌ بخشی و دل‌جویی از نیازمندان با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) میثاق دوباره‌ بستند.

وی اذعان کرد: با توجه به مقارن شدن این بیماری با اعیاد شعبانیه، هزینه ۹راس قربانی به مبلغ 18 میلیون تومان و هزینه لباس به مبلغ چهار میلیون تومان و۴۰۰ پرس غذا به نیت  سلامتی امام زمان(عج الله تعالی) و رفع بلا از جامعه بشریت، جمع‌آوری و میان بسیاری از نیازمندان توزیع و همچنین طی این مدت حدود 100 بسته سبد کالا و مواد غذایی میان طلاب نیازمند و مساکین سطح شهر توسط مدرسه علمیه خواهران معصومیه(سلام الله علیها) اهدا شد.

وی در پایان به فعالیت های  فرهنگی بانوان طلبه در این ایام اشاره و بیان  کرد: ارسال محتوای تبلیغی مناسب، برگزاری مسابقات فرهنگی، معرفی کتاب های اخلاقی، تربیتی و سیر مطالعاتی، پخش ادعیه های مختلف و ختم قرآن در فضای مجازی و پاسخگویی به شبهات در فضای مجازی از جمله این فعالیت ها است.

                    

برچسب‌ها