فضای مجازی میدان اصلی تبلیغ دین است
260964

معاون فرهنگی مدرسه معصومیه شیراز گفت: حضور در فضای مجازی به عنوان میدان اصلی تبلیغ در این دوران از وظایف طلاب است.

خانم کبری بیگی در گفت وگویی با خبر گزاری کوثر از استان فارس بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و گرایش بیشتر مردم به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، طلاب علوم دینی با تولیدات تاثیرگذار در این فضا،  معارف حسینی را گسترش داده و با استفاده از شیوه های نوین تبلیغ  رسالت زینبی خود را به نحو احسنت انجام دادند.

وی اضافه کرد: مدرسه علمیه معصومیه شیراز با توجه به منویات رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی)  مبنی بر اهمیت فضای مجازی، از تمام ظرفیت مبلغان خود درتبلیغ معارف عاشورا استفاده کرده و پیام واقعی عاشورا به نسل جدید انتقال می دهند.

معاون فرهنگی مدرسه معصومیه شیرازاضافه کرد: مسوولین این مدرسه  با سامان دهی مبلغان خود به منظور حضور فعال در  فضای مجازی با تشکیل گروه بیست نفره از طلاب اقدام به تولید  محتوای تبلیغی با موضوعاتی همچون زندگی حسینی، تربیت یافتگان حسینی، قیام های حسینی و کودکان حسینی کرده است.

وی با اشاره به فعالیت روز افزون جوانان، روشنفکران واقشار تأثیرگذار اجتماعی، در فضای مجازی اظهار کرد: حفظ ارتباط  طلاب با جامعه در فضای مجازی علاوه بر آشنایی آنان با واقعیت های جامعه،موجب نزدیکی به جوانان شده و زمینه دعوت به فرامین دینی را فراهم می کند لذا حضور در فضای مجازی به عنوان میدان اصلی تبلیغ در این دوران از وظایف طلاب است.

بیگی در پایان خاطر نشان کرد: کارکنان مدرسه علمیه معصومیه با استعانت از امام زمان (عج الله ) تمام توان خود را برای توانمند کردن طلاب و مبلغان برای حضور در فضای مجازی به کار برده و از هیچ فعالیت و اقدامی در این زمینه کوتاهی نمی کنند.

برچسب‌ها