دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست
262814

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول (س) جاسک گفت: هشت سال دفاع مقدس ایران در مقابل مستکبرین عالم برگرفته از پیام (هیهات من الذله) عاشوراست.

خانم راضیه رودانی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کوثر از هرمزگان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس تنها دفاع از مرز خاکی ایران اسلامی نبود بلکه دفاع از شعائر و ارزش‌های اسلامی بود.

استاد حوزه افزود: آنچه جوانان را به سوی دفاع از ارزش‌های اسلامی در دوران جنگ هشت ساله سوق می داد باور قلبی به پیام عاشورا بود و جوانان این سرزمین به این درجه از شعور رسیده بودند که قبول ذلت مستکبران با شیعه بودن سازگار نیست چرا که شیعه ذلت نمی پذیرد.

خانم رودانی پور اظهار داشت :  ملت ایران از جنگ تحمیلی، پیروزمندانه بیرون آمده و وارد جنگ جدیدی شدند که فرهنگ و باور جوانان ما را نشانه گرفته  ولی باردیگر دشمن خواهد فهمید ملتی که فرهنگ عاشورا را درک کرده، هیچ گاه فرهنگ غربی را ترجیح نمی‌دهد.

وی در پایان گفت : فرهنگ عزت طلبی و پایبندی به ارزش‌های اسلامی هرگز از پیروان امام حسین (علیه السلام) جدا نیست و دشمنان اسلام بدانند روزی با فرهنگ غنی اسلامی پرچم عزت در دنیا برافراشته خواهد شد.

برچسب‌ها