کمک های مومنانه بزرگترین ضربه به تحریم های آمریکا است
264340

آقای معافی استاد دانشگاه گفت: لبیک به کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب و محرومیت زدایی، بزرگترین ضربه به دشمنی و تحریم های آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری کوثر از مازندران، آقای میثم معافی در نشستی با عنوان "جنگی که بود جنگی که هست" در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه بندپی بابل بیان کرد: صدور انقلاب و انتقال ارزش های اسلامی از جمله وظایف مهم حوزه های علمیه و طلاب است که اگر در جنگ نرم اعتقادی، سیاسی، اقتصادی دشمن غافل شوید،ارزش ها از بین رفته و چیزی برای انتقال به دیگران باقی نمی ماند. 
وی تصریح کرد: دشمنان ایران وقتی در هشت سال جنگ تحمیلی با همه تجهیزات نظامی باز هم نتوانستند در مقابل اراده جوانان ایرانی پیروز شوند؛ بعد از دفاع مقدس، کشور را درگیر جنگ نرم کردند تا امروز که با تحریم های اقتصادی قصد دارند مردم را مقابل نظام و انقلاب قرار دهند.
کارشناس فرهنگی ادامه داد: تمام تلاش دنیای غرب این است که با ابزاری چون هالیوود، هم صدای خود را به دنیا برساند و هم مانع رسیدن صدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران به گوش دنیا شود.
وی تصریح کرد: ایام مناسبتی مانند دهه فجر، دفاع مقدس، اربعین حسینی و غیره بهترین زمان برای برجسته کردن ارزش های اسلامی و حماسه های انقلابی است.اگر ما در زمان مناسب، با ابزار و بیان درست و متناسب با عصر کنونی اصول و اعتقادات خود را انتقال ندهیم، تحریف گریبان گیر ارزش ها خواهد شد.
معافی خاطرنشان کرد: لبیک به کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و محرومیت زدایی بزرگترین ضربه به دشمنی های آمریکا در حال حاضر است که این امر از روی عواطف و احساسات صرف صورت نگرفته است، بلکه از روی عقیده و باور مردم ایران به بیانات ولی فقیه و رهبر خود انجام می گیرد.

برچسب‌ها