مسلمانان در برابر توهين به مقدسات سكوت نكنند
264872

مدیر مدرسه علمیه‌ خواهران نرجسیه(س) رودان گفت: مسلمانان در مقابل توهین به مقدسات اسلامی به ویژه پیامبر رحمت و مهربانی بی تفاوت نبوده و این اقدام را محکوم کنند.

خانم عاطفه انصاری در گفت و گو با خبر گزاری کوثر از هرمزگان بیان کرد: اقدام سخیفانه و جاهلانه رئیس‌ جمهور فرانسه در زیر پا گذاشتن این حقایق مسلم در زمينه اسلام بی‌شرمی و رذالتي بيش نبود.
 
استاد حوزه، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلي الله عليه و آله) را نشان دهنده دشمنی استکبار و صهیونیسم جهانی با دین مبین اسلام عنوان کرد و افزود: دشمنی با دین مبین اسلام از زمان پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله و سلم) آغاز شده و امروز نیز به روش های مختلف همچنان ادامه دارد.
 
وي اظهار داشت: اگر امروز به حضرت محمد(صل الله علیه و آله و سلم) در یک نشریه فاسد، توهین شده در گذشته نیز این پيامبر بزرگ از سوی دشمنان اسلام مورد اذیت قرار می گرفتند‌.
وي تصریح کرد: رسول خدا(صلي الله عليه و آله) در برابر دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت کردند و امروز نیز امتشان باید پشتیبان و ادامه دهنده راه ایشان باشند.
 
وی با بیان اینکه مردم مسلمان ایران همواره بیدار هستند، خاطر نشان کرد: مسلمانان بر اساس وعده های الهی پیروز شده و دشمنان نيز در برابر دین مبین اسلام شکست خواهند خورد. 
 
خانم انصاری با تاکید بر اینکه خداوند از پیامبر(صلي الله عليه و آله)، امت و اهل بیت پیامبر پشتیبانی کرده و نقشه دشمنان را به خودشان باز می گرداند، افزود: محکوم کردن این جنایت یکی از نیاز های ضروری است و به همین دلیل از همه کشور های اسلامی انتظار می رود که در مقابل توهین به مقدسات اسلامی به ویژه پیامبر رحمت و مهربانی بی تفاوت نبوده و این اقدام را محکوم کنند.
 
استاد حوزه بیان کرد: توهین و اهانت، شایسته کسانی است که از سلاح و منطق، تهی بوده و فاقد عزت و شخصیت انسانی و اخلاقی هستند و هنگام انتقام با دهان آلوده و قلم نحس خود آفتاب نورانی و عالم گستر پیامبر رحمت(صل الله علیه و آله و سلم) را به بهانه آزادی بیان ظلمانی می کنند.

برچسب‌ها