مسلمانان جهان با حفظ وحدت در مقابل اهانت‌های کشور فرانسه به پا خیزند
264995

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد گفت: اکنون که کشور فرانسه و هم پیمانان پلیدش درصدد نامقبول نشان دادن چهره پیامبر اسلام هستند، همه مسلمانان جهان یکپارچه و با حفظ وحدت در مقابل خط شکنی و دست درازی های این کشور به پاخیزند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از گلستان، سکینه حاجی آبادی در جلسه اعضای شورای مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد بیان کرد: پیامبراکرم(ص) الگوی ایستادگی و مقاومت برای مسلمانان در برابر استکبار هستند و اکنون که کشورهایی مانند فرانسه و هم پیمانان پلیدش درصدد نامقبول جلوه دادن پیامبر اسلام و فشار بر مسلمانان جهان هستند، همه مسلمانان جهان یکپارچه و با حفظ وحدت در مقابل خط شکنی و دست درازی های این کشور به پا خیزند.

وی با توصیه بر تحریم کالاهای کشور فرانسه و مقابله با اقدام شنیع رئیس جمهور آن کشور و با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: دشمن بارها ما را در فشار تحریم ها و حتی تهدیدهای نظامی قرار داده است اما هربار محکم تر از گذشته ایستادگی و مقاومت را سپر فولادین قرار داده و این تهدیدها را به بهترین فرصت ها برای رشد و بالندگی تبدیل کرده ایم.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد افزود: حرکت های ضد اسلامی مستکبران نقشه راهی برای مسلمانان جهان است تا از دسیسه ها و توطئه های دشمنان آگاه شده و بیش از گذشته وحدت خود را حفظ نمائیم.

حاجی آبادی تاکید کرد : طلاب حوزه های علمیه از طریق بصیرت افزایی و دشمن شناسی و پاسخگویی صحیح و به موقع به شبهات می توانند اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی نمایند.

برچسب‌ها