مقاله موسس مدرسه علمیه خواهران اهرم در اجلاسیه سراسری نماز برگزیده شد
265120

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(سلام الله علیها) اهرم از برگزیده شدن مقاله حجت الاسلام والمسلمین راستگو موسس این مدرسه در اجلاسیه سراسری نماز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، سکینه رشیدی ضمن تبریک انتخاب موضوع مقاله حجت الاسلام والمسلمین راستگو موسس مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(سلام الله علیها) اهرم گفت: به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) از سال ۱۳۷۰، نخستین اجلاس سراسری نماز در کشور برگزار شد که این اجلاسیه به صورت سالانه ادامه دارد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(سلام الله علیها) اهرم ادامه داد: سالانه مقالاتی به اجلاس سراسری نماز ارسال می شود که سال ۱۳۹۸ حجت الاسلام و المسلمین راستگو موسس مدرسه علمیه خواهران اهرم موضوعی را با عنوان«پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» به دبیرخانه اجلاس ارسال کرد که به عنوان موضوع منتخب اجلاسیه سراسری نماز سال ۱۳۹۹ برگزیده شد.

رشیدی اظهار کرد: در بخشی از مقاله آمده است«با وجود اینکه دانش آموزان در اوقاتی که منزل هستند و معمولا وقتشان صرف بازی های رایانه ای شده و هدر می  رود، مسجد محل، می تواند پایگاهی برای جذب نوجوانان و جوانان باشد به این شیوه که مربی با حضورش در مسجد دروس مدرسه را با آنان مطالعه و مباحثه می کند و همچنین راجع به مسائل دینی، تربیتی و اعتقادی نیز آموزش می بینند.»

برچسب‌ها