اهانت به ساحت پیامبر(ص) پرده از نیات اسلام ستیزان برداشت
265121

مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(سلام الله علیها) اهرم گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله)، پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آنان بر می دارد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، جمعی از بانوان طلبه اهرم مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(سلام الله علیها) همزمان با ولادت نبی اکرم(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) در تجمعی اعتراض آمیز به اهانت صورت گرفته به نبی اکرم(صلی الله علیه و آله)، آن را محکوم کردند.

سلیمه بابایی نیا مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(سلام الله علیها) ضمن تقدیر از حضور طلاب در این تجمع اعتراض آمیز گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله)، پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آنان بر می دارد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(سلام الله علیها) در ادامه افزود: محبوبیت و جایگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) در قلوب مسلمین جهان همچنان مضاعف خواهد شد و هیچ خدشه ای بر اسلام وارد نمی شود.

وی تصریح کرد: اعتقاد مسلم و راسخ همه مسلمانان جهان همچنان بر این دین ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) است چرا که برترین دین از ناحیه خداوند متعال میباشد که بهترین تدابیر و افق را برای آینده بشر ترسیم کرده است.
 
 
    
 
  
 
      
 
    

برچسب‌ها