بانوان طلبه اهرم در زمينه اقتصاد مقاومتي فعاليت كردند
265122

موسس مدرسه علميه خواهران ریحانه النبی(سلام الله عليها) شهرستان اهرم از بسته بندی و اهدای خرمای مرغوب این شهر توسط طلاب خواهر این مدرسه در زمينه اقتصاد مقاومتي خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمين عیسی راستگو گفت: پیروي جلسات و مصوبات مرکز مديريت حوزه های علمیه خواهران کشور نسبت به ایجاد منابع پایدار در حوزه ها و پیشنهاد و پیگیری مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(سلام الله عليها) اهرم اقدام به جمع آوری و بسته بندی خرما در اين منطقه کرد.

موسس مدرسه ریحانة النبی(سلام الله عليها) اهرم در ادامه گفت: در این طرح که به صورت آزمایشی برگزار شد، خرمای مرغوب شهر توسط طلاب خواهر مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی اهرم(سلام الله عليها) از نخلستان ها چیده، پاک سازی و بسته بندی شد.

راستگو عنوان کرد: خرمای کبکاب شهر اهرم از بهترین نوع خرما در استان و کشور است که سالانه مقادیر زیادی از این خرما به شهرهای دیگر و حتی خارج از کشور صادر می شود.

وی در ادامه افزود: مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(سلام الله عليها) اهرم می تواند با برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح این فرصت را غنیمت شمرده و با استفاده از این نعمت خدادادی، گام های خوبی در راستای خودکفایی و تقویت منابع پایدار مدرسه بردارد. 

حجت الاسلام والمسلمين راستگو در ادامه گفت: مدرسه علمیه خواهران اهرم به مناسبت هفته وحدت، معادل 50 میلیون ریال، خرمای کبکاب اعلاء به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران قم، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و طلاب جهادی و طلاب نیازمند اهدا کرد.

شایان ذکر است، امسال برداشت محصول تا بسته بندی خرما با رعایت کامل اصول بهداشتی توسط موسس، مدیریت، معاونین و طلاب جهادی مدرسه ریحانه النبی(سلام الله عليها) اهرم انجام گرفته است.

  

برچسب‌ها