بانوان دانش آموخته از زنان بزرگ جهان اسلام الگوگیری کنند
265125

دبیرکل دانش آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: بانوان دانش آموخته در صورت الگو گیری از نقش شیر زنان جهان اسلام، در جامعه کنونی می‌توانند تاثیرات بی بدیل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، مرتضی برگستان در جمع دانش آموختگان شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر با اشاره به ضرورت بررسي وضعیت دانش‌آموختگان افزود: پس از ظرفیت سنجی و ساماندهی دانش آموختگان در گام بعدی باید بر اساس نیاز جامعه سطح دانش و مهارت دانش‌آموختگان را ارتقا داد.
مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر ادامه داد: مدارس علميه مي توانند با ایجاد و منسجم کردن این فضا نقش تسهیل‌گری و شتاب‌دهی برای جذب خواهران در سازمان‌های دولتی و غیر دولتی داشته باشد.

مدیر کل دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران گفت: یکی از خصوصیات مهم دانش‌آموختگان در ورود به فعالیت‌های اجتماعی اجرا کردن سیره اخلاق نبوی در سطح جامعه است که از روی دلسوزی برای اسلام، پله‌های ایمان و تقوا را طی و موجب سعادت خود و جامعه فراهم ‌می‌سازند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمين علی اکبر اسماعیلی مدير حوزه علميه خواهران استان بوشهر افزود: به همت دانش آموختگان سرمایه معنوی و تشنه بودن جامعه نسبت به کسب معارف اسلامی باید همچنان حفظ و به آنها پاسخ کامل داده شود.
وی توصیه کرد: خواهران دانش آموخته در ارتباط با اين كنانون و استفاده از ظرفیت عظیم گنجینه‌های معنوی حوزه علميه خواهران باید شاهد آثار خوبی در سطح جامعه و هدایت‌گری آن باشند.

در این نشست زهرا اخوان به عنوان دبیر دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران برازجان معرفی شد.

برچسب‌ها