تبیین برکات انقلاب اسلامی برای مردم ضروري است
268848

آقاي صافي استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دوره جهادِ تبیین، روشنگری و اطلاع‌رسانی و دشمن‌شناسی و دوست شناسی است، بنابرين بايد برکات انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرگزاری کوثر از خوزستان، آقای صافی در چهارمین جلسه تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب که ویژه طلاب سطح ۲ و سه مبلغان و دانش‌آموختگان مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله عليها) شهرستان دزفول به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالي)، انقلاب اسلامی به یک انحطاط طولانی پایان داد و رژیم ننگین سلطنتی را به مردم‌سالاری تبدیل کرد.

وی از دیگر برکات انقلاب را طبق گفته‌های مقام معظم رهبری ثبات و امنیت ارضی دانسته و بیان داشت: بعد از انقلاب و در طول ۸ سال دفاع مقدس برای اولین بار توانستیم در برابر یک هجوم همه‌جانبه استقامت کرده و اجازه ندهیم ذره‌ای از خاک کشور کاسته شود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: رتبه‌های برتر ایران در زمینهٔ علمی و موشکی، به اوج رسیدن مشارکت مردمی در انتخابات و صحنه‌های ملی، کمک‌رسانی و نیکوکاری‌های مردمی، «سنگین شدن کفه عدالت در امکانات عمومی کشور، افزایش چشمگیر معنویت در جوانان و ایستادگی روزافزون در برابر قلدران و مستکبران از برکات انقلاب اسلامی است.

وي به تحلیل‌های سیاسی مردم در مقایسه با دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: مردم ایران سیاسی‌ترین مردم دنیا بوده و اهل تحلیل و تبیین مسائل‌ هستند.

صافی در پایان گفت: امروز دوره جهادِ تبیین، روشنگری و اطلاع‌رسانی و دشمن‌شناسی و دوست شناسی است و ما بايد برکات انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

برچسب‌ها