شاخص‌های قرآنی باید در متن گفتمان مقاومت اسلامی قرار گیرد
268980

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز با بیان اینکه در گفتمان مقاومت نباید از آیات قرآن غافل ماند، اظهار داشت: شاخص‌های قرآنی باید در متن گفتمان مقاومت اسلامی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری کوثر از کرج، حجت السلام و المسلمین محدر در سلسه نشست هاي گفتمان اسلامي مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز با محوریت عناصر و مولفه های گفتمان مقاومت اظهار داشت: سابقه ی گفتمان مقاومت به زمان انبیا بر می‌گردد، گفتمان جدیدی نیست، رسالت انبیا بوده و ادامه‌ دارد.
 
وی افزود: باورمان به گفتمان مقاومت را باید از سیره انبیا مخصوصا حضرت ابراهیم بیاموزیم. این سیره انبیا، گفتمان مقاومت در ۸ سال دفاع مقدس تکرار شده است.
 
حجت السلام و المسلمین محدر با اشاره به بیانات حجت الاسلام پناهیان در سلسله نشست های گفتمان مقاومت اسلامی ۹ دی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران افزود: همانطور که حق مقابل باطل قرار دارد، جریان گفتمان سازش هم مقابل گفتمان مقاومت قرار دارد و در تبیین گفتمان مقاومت بسیار کوتاهی شده است.
 
وی ضمن گرامیداشت نام و یاد شهید فخری زاده ادامه داد: در سایه عقلانیت جریان سازش ترور دانشمندان ما رشد داشته است.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز  با اشاره بر اینکه در مورد فتنه و گفتمان مقاومت کار علمی و پژوهشی نکرده ایم بیان داشت: معاونین پژوهش در مدرسه علمیه های مختلف موضوعات متعددی با محوریت گفتمان مقاومت برای پایان نامه، جشنواره حلی و رشد استخراج کنند.
 
حجت الاسلام محدر اظهار داشت: در گفتمان مقاومت نباید از آیات قرآن غافل ماند بیان داشت: گفتمان مقاومت تایید کننده و اجرا کننده توحید در جامعه بشریت می باشد، آیات قرآن تبیین کننده گفتمان مقاومت هستند و نباید از آن غافل ماند.
 
وی کار خرابی دشمن را در به هم ریختن اقتصاد و به تباهی کشاندن جامعه دانست و تصریح کرد: کشورهایی مثل سوریه، عراق، مصر از این کار خرابی دشمن در امان نمانده اند. دشمن ابتدا زیرساخت های اقتصادی شان را به هم ریخته و در آخر عزت و کرامتشان رو به تزلزل رفته است.
 
حجت الاسلام محدر در پایان خاطر نشان کرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار عزیز مان قرار داریم، همه باید وصیت نامه سردار حاج قاسم سلیمانی را بخوانیم. سردار تاکید بسیار بر حمایت از ولایت و رهبری داشتند، ولایت و رهبری هم تاکید بر گفتمان مقاومت دارند.

خبرنگار: رحمت نژاد

برچسب‌ها