سردار سلیمانی مایه افتخار تمام مستضعفان جهان بود
269639

مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانة النبی(س) اهرم گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی مایه عزت و افتخار نه تنها ایرانیان، بلکه تمام مستضعفان تحت سلطه ستم در سراسر عالم بود.

به گزارش خبرگزاری کوثر از بوشهر، سلیمه بابائی نیا گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، همراه با معاون فرهنگی و جمعی از طلاب مدرسه به کرمان رفته و به مقام شامخ شهید سلیمانی و شهدا ادای احترام کردیم.
 

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی مایه عزت و افتخار نه تنها ایرانیان، بلکه تمام مستضعفان تحت سلطه ستم در سراسر عالم بود و راه و رسم مجاهدانه سردار عزیز در اطاعت محض ولایت، خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و سبک زندگی اش در سالیان پاسداری و برکات هزاران برابری عروجش از وی اسطوره ای بی بدیل ساخت که بر تارک جبهه مقاومت اسلامی خواهد درخشید.

مدیر مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(سلام الله علیها) اهرم گفت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، غم و اندوه بزرگی بر جامعه اسلامی وارد کرد و مردم ولایت مدار و پیروی خط امام در تشییع میلیونی سردار به خوبی نشان دادند که در مسیر ولایت و شهدا قرار دارند و لحظه ای از آن جدا نخواهند شد.

بابایی نیا همچنین با مسئول گلزار شهدای کرمان دیدار کرد و گفت: طلاب مدرسه علمیه خواهران ریحانه النبی(سلام الله علیها) با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر حاج قاسم در کرمان با آرمان های شهید عزیز میثاق بستند و همین میثاق با شهید کرامات زیادی برای مدرسه و طلاب ما به دنبال داشت.

چند تن از طلاب مدرسه علمیه ریحانة النبی(سلام الله علیها) به عنوان خادم افتخاری شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای کرمان معرفی شدند و کمک های مومنانه طلاب  مدرسه به صورت نقدی به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی به دست نیازمندان کرمان رسید.

برچسب‌ها