خدمت‌رسانی طلاب جهادی البرز در کنار کادر درمان و استقامت در این راه ستودنی است
270662

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از فعالیت طلاب و روحانیون گروه جهادی شهید تمام زاده در بیمارستان‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران(کوثر)، حجت الاسلام والمسلمین عابدی با حضور در مرکز خدمات از حضور و فعالیت‌های طلاب و روحانیون گروه جهادی شهید تمام زاده این مرکز در بیمارستان‌های استان در دوران شیوع کرونا قدردانی کرد.

 

وی گفت: خدمت‌رسانی همراه با فداکاری و ایثار گروه‌های جهادی در بحران کرونا در کنار کادر درمان و استقامت و بردباری در این راه ستودنی است و قطعاً این جهادگران سرمشق و الگویی روشن برای همه مردم خواهند بود و هیچ وقت این خدمات از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به فعالیت و اقدامات روحانیت در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از نگرانی های شدید روزهای نخست شیوع کرونا، کفن و دفن غیر شرعی اموات بود که با ورود روحانیت، این نگرانی رفع و با انجام آداب شرعی برای متوفیان، آرامش به خانواده ها بازگردانده شد و این یک حرکت جهادی، بسیج وار و انقلابی بوده است.

وی در پایان با اشاره به کار ارزشمند گروه طلاب جهادی استان البرز اظهار کرد: این طلاب جهادی در چهار مرحله ضدعفونی، غسل، کفن و دفن متوفیان ناشی از کروناویروس، آداب شرعی را انجام می دهند که مردم نیز با وجود داغدار بودن، بسیار شکرگزار هستند.

برچسب‌ها