برگزاری سومین دوره مهارت کار با خردسالان

مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران به منظور مهارت‌افزایی طلاب سومین دوره "مهارت کار با خردسالان" را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، معاونت آموزش مرکز مدیریت خواهران در نظر دارد  تا به منظور مهارت‌­افزایی طلاب و بهره­ مندی از اساتید متخصص و تراز، برای سومین نوبت، با همکاری اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات، «دوره مهارت کار با خردسالان» را برگزار کند. 

دوره فوق شامل مباحث «قصه‌گویی، فرزندپروری، هنر و خلاقیت، بازی و سرگرمی، طراحی و نقاشی، طرح درس نویسی و ویژگی‌های مربی مهدکودک» است که‌ به صورت دوره آموزشی غیربرخط برای طلاب برگزار می‌شود. 

خانم آزاده صدرشیرازی مدیر کل آموزش عمومی بیان کرد: این دوره برای طلاب سطح دو، مشروط به رعایت شرایطی، معادل ۲ واحد از بسته دروس اقتضایی بسته تبلیغ، با عنوان «مهارت کار با خردسالان و کودکان ۱ و ۲»  محاسبه خواهد شد. 

وی در خصوص شرایط گفت: واجدیت طلاب برای انتخاب دروس اقتضایی (طلاب در حال تحصیل نیم‌سال چهارم به بعد ورودی دیپلم و نیز نیم‌سال هشتم به بعد ورودی سیکل) و هماهنگی طلبه با مدرسه محل تحصیل جهت انتخاب واحد و ثبت‌نام در دوره است.

خانم صدر شیرازی در ادامه افزود: مشاهده تمامی فایل‌های دروس و کسب نمره قبولی در آنها تا پیش از پایان نیم‌سال و تحویل تمامی تکالیف درس هنر و طراحی به معاونین آموزش مدارس از دیگر شرایط است. 

مدیرکل آموزش عمومی مطرح کرد: از سوی طلاب متقاضی نیز توجه به انتخاب همزمان دو درس مذکور در زمان انتخاب واحد و یا حذف و اضافه و  ثبت نام در دوره  از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ شهریورماه از طریق پیوند: http://b۲n.ir/e44082 لازم و ضروری است. 

وی همچنین بیان کرد: شرکت در تمامی آزمون‌ها از ابتدای مهر تا پایان آذرماه ۱۴۰۳ با مراجعه به پایگاه: http://Lms.dte.ir امکانپذیر است و کانال مهارت کار با خردسال پاییز ۱۴۰۳، در پیام رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/khordsal1403 جهت بهره مندی طلاب از اطلاع رسانی های دوره قابل بهره برداری است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha