انقلاب اسلامي پرچم‌دار نهضت مهدوی است
271568

آقای سلیلی كارشناس سياسي گفت: انقلاب اسلامی احیاگر مکتب عاشورا و نهضت مهدوی است و باید قدردان آن بود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه های علمیه خواهران از مازندران، سيدعلي سليلي در نشست با طلاب مدرسه علمیه قدسیه بهشهر بیان کرد: برخی از كساني كه از ابتدا دنبال براندازي اين نظام انقلاب بودند، از دنیا رفته و به زباله دان تاریخ پیوستند؛ اما اين انقلاب همچنان پابرجاست و به مسير خود ادامه می‌دهد. ممکن است اين انقلاب براندازي شود، اما با دولت مهدوي معاوضه خواهد شد و پرچم آن به دست امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می‌رسد.
وي افزود: در مسیر تحقق اهداف انقلاب باید سه مرحله، شامل راهي كه آمديم، مقطعي كه در آن هستيم و افقي كه به آن چشم دوختيم را بررسی کنیم زیرا اين مراحل نه‌تنها در مسئله سياسي بلكه در مباحث فردي و شخصي به درد انسان می‌خورد.
كارشناس سياسي ادامه داد: هر چه انسان جلوتر رفته و به آخرالزمان نزدیک‌تر می‌شود، آزمايشات گوناگون مطرح می‌شوند، اينجاست كه گفته می‌شود خوشا به حال آن‌ها كه در اين آزمايشات رستگارند. اين افراد متزلزل و نااميد نمی‌شوند و در ايمان استقامت می‌ورزند. طبق آيه قرآن بعضاً به‌مثابه كساني نباشيد كه تا ظهر ایمان‌دارند و بعدازظهر كافر می‌شوند. 42 سال از انقلاب گذشت. درس‌هایی كه از گام اول بگيريم خیالمان جمع و ايمانمان قوي می‌شود.
وي تصريح كرد: علی‌رغم همه‌ی فراز و نشیب‌های تاريخ انقلاب، امروز جمهوري اسلامي ايران نماد ابهت و شكوه مقاومت در مقابل قدرت شرق و غرب عالم است.
سليلي اعلام کرد: دهه فجر كارنامه انقلاب اسلامي است که معدل آن در كارنامه کشور بالا و نماد ابهت در مقابل مستكبران جهان است. خطر تحريف از تحريم هم خطرناک‌تر است و وظيفه ما در مقابل گام دوم انقلاب رفع شبهه، بصيرت افزايي و عمار بودن همچون علامه مصباح بوده و اگر اين مسئله دفع نشود، خطرش براي گام بعدي خيلي جدي تر است و نمی‌توان به گام بعدي رسيد.
وی خاطر نشان کرد: مرحله سوم دادن پرچم به دست امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) است. البته قبل از آن بايد دولت، اسلامي شود زیرا اگر در این صورت جامعه هم اسلامي شده وبه‌تبع آن به تمدن اسلامي هم خواهيم رسيد.

برچسب‌ها