برگزاری بیش از ۱۰۰ نشست فرهنگی در مدرسه علمیه نرجسیه (س) رودان استان هرمزگان
273821

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان گفت: طی یکسال گذشته بیش از ۱۰۰ نشست اخلاقی، فرهنگی، سیاسی در مدرسه علمیه نرجسیه(س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، خانم زهرا صالحی در گفت ‌و گو با خبرنگاران بیان کرد: راه اندازی بیش از ۱۰ کانال تبلیغی و فعالیت نشریه شمیم نرجسیه، از فعالیت های فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه سلام الله علیها است.
 
 
خانم صالحی افزود: برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان در ۱۳ مدرسه شهرستان، در بخش اجرایی و محتوایی در سال ۹۹، به همت طلاب این مدرسه بوده است.
 
وی تصریح کرد: راه‌اندازی گروه تولید و محتوا با توجه به عصر تکنولوژی و برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه عموم به صورت خصوصی و مجازی، از دیگر فعالیت های طلاب این مدرسه است.
 
معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه رودان افزود: تاسیس مرکز نیکو کاری رهروان زهرا(سلام الله علیها) برای کمک به خانواده های نیازمند، بی سرپرست و بد سرپرست  و مشاوره دادن به آنها در زمینه های مختلف، از دیگر عملکردهای این مدرسه در سال ۹۹ است. 
 
 
وی تصریح کرد: برپایی ایستگاه حجاب فاطمی در سطح شهرستان برای بانوان به دلیل آشنایی دختران با حجاب فاطمی و برنامه های مهدوی در این شهرستان از برنامه طلاب و دانش‌آموختگان  این مدرسه بود.
 
 مبلغ حوزه، شیوع بیماری کرونا را فرصتی برای رسیدگی بیشتر به فقرا دانست و در زمینه برنامه های مدرسه علمیه خواهران در این زمینه خاطرنشان کرد: خواهران طلبه این مدرسه مانند سایر نقاط کشور، فعالیت‌های جهادی خود را از همان لحظه های آغازین به صورت شبانه روزی آغاز کرده و حماسه ای بزرگ در سخت‌ترین شرایط آفریدند.

برچسب‌ها