اثرگذاری حوزه علمیه خواهران در سطح استان قزوین، چشمگیر و ارزشمند است
275130

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، ضمن تقدیر از تلاش های حوزه علمیه خواهران در عرصه های فرهنگی بویژه در رابطه با مددجویان کمیته امداد، اثرگذاری حوزه علمیه خواهران در سطح استان قزوین را چشمگیر و ارزشمند دانست.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آقای مهرعلی حق گویان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، با حضور در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین، از تلاش های حوزه علمیه خواهران در عرصه های فرهنگی بویژه در رابطه با مددجویان کمیته امداد، تقدیر و تشکر کرده و بر ادامه روند همکاری ها تاکید کرد.

وی با اشاره به برنامه های کاربردی حوزه علمیه خواهران استان قزوین در رابطه با مددجویان کمیته امداد گفت: این برنامه ها بازخورد بسیار مناسبی در مخاطبان داشته و همین امر ما را بر ادامه این همکاری ها تشویق می کند. برنامه هایی مانند جشن تکلیف که با اجرای طلاب خواهر استان برگزار شد، دارای اثر خوبی بود، علاوه بر شادی برای دانش آموزان، بسیار آموزنده و کاربردی بود. 

آقای حق گویان، تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد، از برنامه هایی که طلاب خواهر برایشان داشتند، استقبال کرده و آن را موجب دلگرمی خود می دانستند.

در ادامه این نشست، هر یک از معاونت های کمیته امداد استان به بیان برنامه ها و ظرفیت های خود برای همکاری با حوزه علمیه خواهران پرداختند که با استقبال مدیر حوزه علمیه خواهران همراه شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا کاظم لو، مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، از حضور مدیر کل کمیته امداد و همکارانشان تقدیر کرد و آمادگی حوزه علمیه خواهران استان را در همکاری با نهادهایی همچون کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بیان داشته و این امر را وظیفه ی ذاتی حوزه علمیه و از برکات انقلاب عنوان کرد.

برچسب‌ها