بانوان انقلابی و جهادگر، خدیجه‌وار در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب گام بردارند
275580

مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان، با بیان اینکه حضرت خدیجه(س) نقش کلیدی در گسترش اسلام داشت، گفت: بانوان انقلابی و جهادگر، خدیجه‌وار در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب گام بردارند چرا که در طول تاریخ، در هر واقعه‌ی بزرگ، حضور یک بانوی مجاهد، قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم عاطفه انصاری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه بانویی مقتدر، حق سالار و صدیق امت بود.
 
مدیر مدرسه علمیه نرجسیه(س) رودان افزود: حضرت خدیجه(س) کامل‌ترین زن از نظر عقل و خرد بود و تا ایشان در قید حیات بودند، پیامبر(ص) هیچ همسری اختیار نکرد و با مهر در کنار یکدیگر زندگی کردند.
 
وی بابیان اینکه نمونه‌ای بارزتر و شاخص تر از حضرت خدیجه(س) در دنیا سراغ نداریم که از تمام داشته‌های خود در راه اسلام بگذرد، تصریح کرد: خداوند بالاترین درجات را به حضرت خدیجه(س) عنایت کرد و امیدواریم بانوان ایران اسلامی، خدیجه وار در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب گام بردارند.
 
استاد حوزه، ضمن تاکید بر اینکه بانوان انقلابی و جهادگر ما نیز همچون حضرت خدیجه(س) دفاع و پشتیبانی و حمایت از مسیر اسلام و انقلاب را تا ظهور منجی عالم بشریت پیش ببرند، افزود: در طول تاریخ هر کجا اتفاقی بزرگ رخ داده به واسطه حضور یک بانوی مجاهد بوده است.
 
خانم انصاری در پایان ضمن تاکید بر بیانات امام خامنه ای(حفظه الله) "خدیجه‌ کبرى(س) بزرگ‌ترین حرکت را به عنوان بانویی کامله و عاقله و بزرگوار انجام داد، در وحله اول، مؤمن به اسلام او بود، بعد هم کل ثروت خود را در راه دعوت به اسلام و ترویج اسلام خرج کرد، و تأثیر این کار را کسانى مى‌دانند که در مبارزات و دوران اختناق، نقش کمک‌هاى مالى را به مبارزین تجربه کرده اند"، خاطر نشان کرد: این بانوی نمونه نقش کلیدی در گسترش اسلام داشت.

برچسب‌ها