تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان مرکزی در حمایت از مردم مظلوم منطقه
276840

جمعی از طلاب خواهر و روحانیون شهر اراک در اعتراض به حملات وحشیانه به مسلمانان فلسطین و افغانستان، در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک تجمع اعتراضی برپا کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جمعی از طلاب خواهر موسسه آموزش عالی ریحانة النبی(س) و روحانیون استان، با تجمع نسبت به حملات تروریستی منطقه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان اعتراض کردند.

این تجمع در محکومیت حملات تروریستی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و افغانستان و همدردی با این دو ملت محور مقاومت، در مقابل مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد.

تجمع کنندگان با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکا و مرگ بر انگلیس، حملات تروریستی منطقه از جمله کشتار مردم غزه و کرانه باختری در فلسطین اشغالی و کشتار مردم افغانستان را محکوم کردند و وحدت مسلمین را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و افغانستان خواستار شدند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی، در سخنانی به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و از مردم مظلوم فلسطین دفاع و ظلم اسرائیل و حمایت ابر قدرت‌ها از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

برچسب‌ها