دشمن از حضور پر شور ملت پای صندوق رای به وحشت می‌افتد
277758

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان قم، با اشاره به وحشت دشمن از حضور پر شور ملت در پای صندوق های رای، بیان داشت: شور انتخاباتی و حضور حداکثری، اصل شرکت در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آقای علی رمضانی در کرسی علمی ترویجی "شاخصه های انتخاب اصلح در نهج البلاغه و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی" که با حضور خوهران طلبه مدارس استان هرمزگان برگزار شد، بیان کرد: برای انتخابی درست باید مفهوم شاخصه، انتخاب، اصلح، نهج البلاغه و مقام معظم رهبری(حفظه الله) را فهمید.
 
آقای رمضانی افزود: امام خمینی(رحمه الله)، امام خامنه ‌ای(حفظه الله) و فقها جزء انتخاب های برتر زمانه هستند و اینها به اسلام و انتخابات آگاه هستند. اصل شرکت در انتخابات، منشاء دینی و اسلامی دارد و باید توسط مردم انتخاب شوند.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان، ضمن تاکید در آیه 159 ال عمران "فبما رحمة من اللّه لنت لهم و لوکنت فظّاً غلیظ القلب لانفضّوا من حولک فاعف عنهم و استغفر لهم و شاورهم فی الامر فاذا عزمت فتوکل علی اللّه" (به سبب رحمت الهی در برابر مومنان نرم شدی و اگر خشن و سنگدل بودی از اطرف تو پراکنده می‌شدند، پس آنان را ببخش و برای آن‌ها آمرزش بطلب و در کارها با آن‌ها مشورت کن، اما هنگامی که تصمیم گرفتی بر خدا توکل کن) تصریح کرد: مالک حقیقی عالم، خداوند است و می تواند در مملوک خویش دخالت کند. هیچ کس جزء خداوند نمی تواند در امور دیگران دخالت کند، ولی شرکت در انتخابات و انتخاب مسئول از وظایفی است که خداوند بر عهده مردم گذاشته است.
 
وی ضمن بیان آیه 38 سوره شوری "و الذین استجابوا لربّهم و اقاموا الصلوة و امرهم شوری بینهم" (آنها کسانی هستند که دعوت پروردگارشان را اجابت کرده و نماز را بر پای دارند و کارهایشان بین آنان با مشورت انجام می‌شود) خاطر نشان کرد: امر هم شوری‌ بینهم، یعنی مردم در امور دخالت داده شده اند و باید در انتخابات شرکت کنند، چون دشمن از حضور پر شور ملت پای صندوق رای به وحشت می‌افتد.

برچسب‌ها