مردم با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند
277925

موسس مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) جعفریه قم، در آیین تقدیر از مبلغان برتر این مدرسه، شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی همگان دانست و تاکیدکرد: مردم با حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات، رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همایش ویژه انتخابات و همچنین تقدیر از مبلغان اعزامی در ماه مبارک رمضان در مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) جعفریه قم، با حضور 31نفر از مبلغان فعال و حجت الاسلام والمسلمین دهقانی، موسس این مدرسه علمیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سرکار خانم سادات حسینی به اهمیت و جایگاه تبلیغ اشاره کرد و گفت: طلاب و مبلغان در هر زمان و هر مکان چه حضوری و چه در عرصه مجازی، باید آماده تبلیغ باشد و با توجه به شرایط کنونی که فضای مجازی با آسیب های مخرب وارد زندگی همه شده است، باید یک مبلغ نسبت به همه امور آگاهی داشته باشد تا بتواند پاسخگوی نیاز جامعه علی الخصوص قشر جوان و نوجوان باشد.

وی افزود: یکی از راههای ارتقاء آگاهی مطالعه هر چه بیشتر است و یک مبلغ حتما باید مطالعه را جز برنامه روزانه داشته باشد.

خانم حسینی، همچنین باتوجه به نزدیکی ایام انتخابات، کتابهایی در این زمینه به مبلغان معرفی کرد و خواست ضمن مطالعه این کتابها ، به تبلیغ آنها در میان اقشار جامعه بپردازند.

در ادامه این مراسم، مدیر مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) جعفریه، ضمن قدردانی از مبلغان، حضور آنها را در عرصه تبلیغ ارزشمند دانست و گفت: امروزه وظیفه مبلغان نسبت به گذشته حساس تر و سنگین تر شده است و مبلغان دینی پرچم داران تبلیغ معارف اهل بیت(ع) در جامعه هستند.

خانم شاهمرادی، با اشاره به این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبلیغ صحیح دین است، خاطرنشان کرد: نشر و گسترش معارف دینی در جامعه راهکار مناسبی برای برخورد با آسیب های اجتماعی است.

همچنین خانم شاهمرادی به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح توسط آنها، دو رکن اصلی این انتخابات است، لذا مبلغان باید معیارهای انتخاب فرد اصلح را برای افراد جامعه تبیین نمایند.حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی بعنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی افزود: وظایف مبلغان، جهت تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و تبین ملاک های اصلح یک ضرورت است.

خانم شاهمرادی همچنین به مبلغان تاکید کرد: با توجه به نزدیکی ایام تابستان، هر مبلغ خانه خود را به یک سنگر علم و دانش تبدیل کند و دانش آموزان محله خود را شناسایی کرده و برای آنها به طور ویژه برنامه ریزی کنند و تبلیغ خود را برای این قشر تربیت پذیر داشته باشند و با برنامه های متنوع برای آنها تبلیغ خود را ادامه دهند.

در پایان جلسه حجت الاسلام والمسلمین دهقانی، موسس مدرسه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مبلغان، به انتخابات اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و اسلامی است، مردم باید در راستای انجام این رسالت دینی با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات شرکت و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند.

همچنین وی تاکید کرد: مبلغان مثل همیشه در صحنه باشند و با آگاهی دادن به اقشار جامعه، در جهت شرکت در انتخابات و انتخاب فردی اصلح آنها را یاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی، در پاین نشست، از مبلغان با اهدای هدیه تقدیر کرد.

برچسب‌ها