پایبندی به اصول نظام اسلامی، از شاخصه‌های مهم کاندیدای اصلح است
278033

آقای علی گل، فعال فرهنگی شهرستان علی‌آباد‌کتول گفت: بصیرت، دشمن‌شناسی و تبری از تفکر و سبک زندگی غربی، عدم اشرافی‌گری، آگاهی به مسائل و مشکلات فعلی کشور، مدیریت و شجاعت، پایبندی به اصول نظام اسلامی و ... از جمله شاخصه‌های مهم کاندید اصلح است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه‌های علمیه خواهران، نشست پژوهشی "پیشرفت‌ها و ضعف‌های ۴۲ سال حکومت اسلامی" از سوی مدرسه علمیه کوثر علی‌آبادکتول در سامانه سیما برگزار شد.

در این نشست، اقای علی گل، یکی از ضعف‌های کشور ایران را مهاجرت جوانان جهت تحصیل به کشور‌های خارجی دانست و بیان کرد: با مهاجرت به کشورهای خارجی جهت تحصیل در رشته‌های مختلف مثل اقتصاد، حقوق و ... مسائل کشور حل نمی‌شود و این شخص نمی‌تواند کشور را به سمت آداب و اصول اسلامی راهبری کند.

وی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را کم‌شدن سرانه مطالعه در کشور دانست و مطالعه تاریخ حکومت‌ها را بر جوانان جهت آگاهی به دستاوردهای حکومت اسلامی و رشد بیشتر آن ضروری خواند.

مبلغ حوزه، از دیگر ضعف‌های کشور را عدم اطاعت از ولایت فقیه معرفی کرد و گفت: ولایت فقیه به عنوان یک راهنمای با بصیرت و تجربه، به حل مسائل کلیدی کشور کمک می‌کند، که عدم تبعیت و معرفت نسبت به این جایگاه خطیر، ضررهای جبران‌ناپذیری به جمهوری اسلامی وارد می‌کند.

آقای علی گل، در خصوص انتخابات نکاتی را خاطرنشان کرد و گفت: به منظور درک عملکرد نهادهای مختلف و آشنایی با فرد اصلح، باید مسئولین مهم کشوری را شناخت و به وظایف و برنامه‌های آینده آنها آگاهی پیدا کرد، ضعف بعدی ما انحراف خواص و عملکرد برخی خواص هست.

وی به شاخصه‌های فرد اصلح انتخاباتی اشاره کرد و افزود: بصیرت، دشمن‌شناسی و تبری از تفکر و سبک زندگی غربی، عدم اشرافی‌گری، آگاهی به مسائل و مشکلات فعلی کشور، مدیریت و شجاعت، پایبندی به اصول نظام اسلامی و ... از جمله شاخصه‌های مهم کاندیدای اصلح است.

فعال فرهنگی شهرستان علی‌آباد‌کتول، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکید بر روشنگری طلاب در سطح جامعه، تاکید کرد: در طول تاریخ اسلام، عدم بصیرت و عدم قدرت در تحلیل‌ سياسی، از مهمترین ضعف‌های مردم در حکومت اسلامی به شمار می‌رفته است.

برچسب‌ها