مشکلات موجود، ریشه در سوء مدیریت و عدم انتخاب اصلح دارد
278096

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان، ریشه مشکلات موجود را به علت سوء مدیریت و عدم انتخاب اصلح دانست و گفت: باحضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح، پاسخ دندان شکن به دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم داد و لبیک گوی ولی فقیه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همایش علمداران بصیرت، به همت طلاب خواهر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد استان گلستان، در پارک فرهنگیان شهر فاضل آباد با حضور حجت الاسلام والمسلمین رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد.

وی در این همایش بیان‌کرد: همان گونه که انتخاب فردی باعث سربلندی و موفقیت افراد می شود، انتخاب اجتماعی نیز عزت و امنیت یک جامعه را در پی دارد.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان، افزود: تکیه بر قدرت لایزال الهی باعث بالندگی و اقتدار می شود، چنانچه تاریخ گواه این مساله است که کشورهای مانند ایران، یمن و فلسطین توانستند سردمدار و مدعیان امنیت و اقتصاد را به زوال و نابودی بکشانند.

وی تصریح کرد: دشمنان ایران خوب می دانند که سرزمین ایران مملو از منبع انرژی هست، از همین جهت با شبهه افکنی ها سعی درکم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات و فاصله گرفتن از معیارهای انتخاب اصلح دارند.

وی اذعان داشت: برخی از مشکلات به وجود آمده در کشور به دلیل وجود انقلاب و اسلام نیست، بلکه به علت سوء مدیریت و عدم انتخاب اصلح است.

حجت الاسلام و المسلمین رعایتی تاکید کرد: هوشیار باشید که دشمن با اختلافات داخلی در صحنه وارد خواهد شد، چنانچه در سوریه با زمزمه رفع مشکلات داخلی اقدام به نابودی خاک و ناموس آنان کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: باحضور در پای صندوق رای و انتخاب اصلح، پاسخ دندان شکن به دشمنان انقلاب اسلامی خواهیم داد و لبیک گوی ولی فقیه هستیم.

در پایان همایش با برگزاری تریبون آزاد، به سوالات و شبهات مطرح شده در خصوص انتخابات پاسخ داده شد.

برچسب‌ها