حضور آگاهانه در انتخابات مشتی بر دهان یاوه گویان است
278788

موسس مدرسه علمیه الزهرا(س) بابل گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

به گزارش پايگاه خبري و رسانه اي حوزه هاي علميه خواهران از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین مجتبي روحاني راد در نشست بصيرتي در بين کارکنان و طلاب مدرسه علميه الزهراء(سلام الله عليها) بابل با اشاره به فرا رسيدن دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت ارزشمندي براي درک جايگاه ولايت در جامعه اسلامي است و از اين فرصت ارزشمند بايد در راستاي ترويج سيره و سبک زندگي اهل بيت (علیهم السلام) بهره گرفت.

وي با تبريک فرا رسيدن دهه کرامت و با اشاره به اهميت اين ايام در راستاي ترويج معارف اهل بيت(علیهم السلام) به ويژه ترويج فرهنگ رضوي، اظهار کرد: امروز ولايت پذيري يکي از مهم‌ترين شاخصه شيعيان در جهان بشمار مي‌آيد و قطعاً دهه کرامت فرصت ارزشمندي براي درک اين جايگاه بسيار مهم در جامعه اسلامي است.

وي در ادامه با اشاره به فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت معصومه(سلام الله عليها) و روز دختر، افزود: این بانوی بزرگوار نماد تقوا، پاکدامني و ولايت پذيري است و دختران امروز جامعه اسلامي بايد از اين بانوي با کرامت و ارزشمند اسلام الگو برداري کنند.

امام جمعه بابل در بخش ديگري از سخنان خود ولايت پذيري را مهم‌ترين ويژگي حضرت معصومه(سلام الله عليها) دانست و تصريح کرد: ایشان در دفاع از ولايت از مدينه به شهر قم مهاجرت کرد و در طول مسير به روشنگري پرداخت؛ لذا دهه کرامت به عنوان دهه ولايت پذيري و تجديد بيعت و عهد با ولايت است و به فرموده امام راحل ولايت فقيه نیز ادامه ولايت رسول الله (صلی الله علیه و آله) است.

وی با اشاره به اهميت اين دوره از انتخابات و حضور حداکثري و مشارکت همه آحاد جامعه خاطر نشان کرد: حضور حداکثري مردم و مشارکت همه آحاد جامعه مشت محکمي به دهان ياوه گويان و جبهه استکبار جهاني خواهد بود و تمامي تلاش‌هاي چندين ساله آنان را پوچ و بيهوده خواهد کرد.

موسس مدرسه علميه الزهراء(سلام الله عليها) بابل در ادامه سخنان خود ضمن اهميت انتخاب اصلح با توجه به معيارهاي رهبرمعظم انقلاب، اظهار کرد: مشارکت همه اقشار تأثيرگذار جامعه و حضور آگاهانه براي انتخاب اصلح مي‌تواند ايران اسلامي را در برابر همه تهديدها ايمن کند و بسياري از مشکلات پيش روي کشور را که همان مشکلات معيشتي و اقتصادي است برطرف و يا کاهش دهد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه  در بخش پاياني سخنان خود حضور و مشارکت حداکثري را در پاي صندوق‌هاي رأي، موجب عزت و اقتدار ايران اسلامي دانست و خاطر نشان کرد: حضور حداکثري و انتخاب اصلح موجب عظمت انقلاب و عزت جمهوري اسلامي خواهد شد، بنابر اين بايد همه ما هم خود در انتخابات شرکت کرده و هم به عنوان مبلغان دين اسلامي بايد مردم را براي شرکت در انتخابات تشويق و راهنمايي کنيم تا ان شاء الله شرمنده شهدا نشويم و بتوانيم راه آنان را به خوبي ادامه دهيم.

برچسب‌ها