تبریک مدیران حوزه های علمیه خواهران در استان ها، به رئیس جمهور منتخب و ملت ایران
279146

مدیران حوزه های علمیه خواهران در استان های مختلف، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات، پیروزی آیت الله رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران،  متن پیام های مدیران حوزه های علمیه خواهران در استانها بدین شرح است:

قدردانی مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان از حضور پرشور مردم در انتخابات و تلاش های مبلغات در این حماسه سازی

خانم حسینی واعظ، مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان در پیامی، از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۰و خلق حماسه ای دیگر، قدردانی کرده و از تلاش‌های طلاب و مبلغات حوزه علمیه خواهران استان گلستان به‌منظور ترغیب و تشویق آحاد مردم برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات تمجید کرد.

خانم حسینی واعظ در این پیام گفت: در شرایطی که دشمنان توطئه های فراوانی را برای تحریم انتخابات و دلسردی مردم و انجام اقدامات خرابکارانه برنامه‌ریزی می‌کردند، ملت حماسه‌ساز ایران بار دیگر حماسه آفریدند و با حضور بیش از 50 درصدی در انتخابات سال 1400 حضور پیدا کردند.

در این میان، لازم است از طلاب، مبلغان و مسئولان حوزه های علمیه خواهران که همچون گذشته در تمام صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور فعال داشته، و اکنون با اقدامات مختلف مجازی و حضوری در راه تشویق و ترغیب حضور حداکثری مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان، این حماسه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) رئیس جمهور منتخب و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، توفیق خدمت‌گزاری مسئولان کشور را به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت دارم.


 

 مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران:

حضور باشکوه مردم در انتخابات 28 خرداد، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد قائمی، در پیامی به مناسبت انتخابات 28 خرداد ابراز داشت: حضور ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی در پای صندوقهای رای در 28 خرداد 1400، تیر سهمگینی بر سینه استکبار و فتنه انگیزان داخلی و خارجی و لبیکی صادقانه و بصیرانه به ندای رهبر فرزانه و ربّانی، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در خلق حماسه ای سیاسی بود که موجب انسجام همه طوایف، اقشار و سلایق در قلمرو حکومت اسلامی و استحکام پایه های نظام اسلامی بر محور ولایت مطلقه فقیه در سراسر گیتی شد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران، انتخاب آیت الله رئیسی(زیدعزه) به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی را به شخص ایشان و همه ملت عزیز و بزرگوار تبریک عرض نموده و مردم را پیروز واقعی این حماسه عظیم حتی در بیرون از مرزها می داند که با حضور باشکوه خود در این انتخابات، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در شکل گیری این حرکت پر شور را به جهانیان نشان دادند.

 جا دارد به پاس اعتماد و همّت بلند ملت فهیم ایران، رئیس جمهور منتخب و تمام مسئولین کشور، گِرد بیرق ولایت، سجده شکر در پیشگاه حضرت سبحان گزارده و کمر همّت در رفع معضلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و رشد و بالندگی کشور عزیز و قوی ایران ببندند تا با اجرای عدالت اجتماعی و رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم، روح تازه ای در جامعه دمیده شود.

امید است در پرتو الطاف الهی و در گام دوم انقلاب با تعامل و همراهی همدلانه قوه اجرائی کشور با سایر سازمانها و نهادهای تصمیم‌ساز نظام مقدس اسلامی، شاهد آغاز فصلی جدید در زمینه تشکیل دولت اسلامی و در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی برای ظهور آن منجی عدالت گستر در سراسر جهان باشیم.


 

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان:

پیروزی و سرافزازی ملت ایران در امتحانی دیگر

پیام حجت الاسلام و المسلمین عبدالملکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کردستان به مناسبت حضور شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری:

در آستانه میلاد پر نور و برکت ثامن الائمه علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)، شاهد شکوه حضور ایرانیان در عرصه خطیر انتخابات بودیم. خداوند متعال را شاکر هستیم که ملت ایران بار دیگر از این امتحان الهی سرافراز و پیروز بیرون آمد. این پیروزی را به آحاد ملت شریف ایران، مقام عظمای ولایت(دام ظله) و منتخب ملت حضرت آیت الله رئیسی(زید عزه) که موفق به کسب ۶۱.۹درصد از رأی اعتماد ملت بزرگ و سرافراز ایران شدند، صمیمانه تبریک عرض می کنم.

بر خود لازم می‌دانم از تمامی مبلغان ارجمند، اساتید گرانقدر، طلاب گرامی، کارکنان محترم و تمامی گروه های تبلیغی که در طی چند ماه گذشته با درایت و تدبیر فضای انتخاباتی مطلوبی را ایجاد نمودند و مقدمات حضور و مشارکت حداکثری مردم را ایجاد کردند، تقدیر و تشکر نمایم.

 دوام توفیقات روزافزون ایشان را برای خدمتگزاری شایسته از خدای متعال مسئلت می کنم.


    

مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس:

باید با وحدت، رییس جمهور منتخب را یاری کرده تا کشور به سمت حل مشکلات و کنار زدن موانع پیشرفت حرکت کند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس، طی پیامی انتخاب شایسته آیت الله رئیسی را به عنوان ریاست جمهوری ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم﴿۷/سوره محمد ﴾

 ملت شریف و غیرتمند ایران اسلامی بار دیگر با ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود، حماسه ای دیگر آفریده و سرنوشت آینده کشور عزیزمان را با رای و نظر خود رقم زده و دشمنان این ملت و این نظام مقدس را مایوس و ناامید کردند.

خدای متعال را بابت حضور افتخارآفرین ملت بزرگ ایران در 28 خرداد ماه و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سپاس میگوییم.

حوزه علمیه خواهران استان فارس این موفقیت و پیروزی بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری، مردم بزرگوار ایران و رئیس جمهور منتخب تبریک عرض کرده و بی تردید دوره جدیدی از امید، نوسازی و شکوفائی ایران اسلامی را شاهد و ناظر خواهیم بود.

اکنون که مردم وفادار ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و در راستای اعتلاء و پیشرفت کشور قدم برداشتند، باید با وحدت و همراهی رییس جمهور منتخب را یاری کرده تا کشور به سمت حل مشکلات و کنار زدن موانع پیشرفت حرکت کند.


  

مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان:

حضور مردم در انتخابات، سیلی محکمی به صورت استکبار و خنثی شدن توطئه‌های مذبوحانه آنها بود

پیام حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸خرداد.

متن پیام به این شرح است:

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗإِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ(سوره حج آیه۴۰)

بحول و قوه الهی، بار دیگر در این برهه حساس، حضور گسترده و باشکوه و حماسه ساز ملت بزرگ ایران در ۲۸خرداد۱۴۰۰که نشان از عشق و علاقمندی به ارزش های والای انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری است، اقتدار و انسجام ملی را به نمایش گذاشت و بار دیگر، سیلی محکمی به صورت استکبار نواخته شد و تمامی توطئه‌های مذبوحانه آنها خنثی گردید.

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

 عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.

اینجانب ضمن ابراز خشنودی و مسرت، این حماسه بزرگ را به مقام معظم رهبری و ملت ایران تبریک عرض می کنم و همچنین به منتخب ملت، آیت الله رئیسی که بعنوان هشتمین رئیس جمهور، درهشتمین روزدهه کرامت، موفق به کسب رأی اعتماد ملت بزرگ و سرافراز ایران شدند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و داوم توفیقات روزافزون ایشان را برای خدمتگزاری شایسته از خدای متعال مسالت می کنم.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز:

حضور پرشکوه مردم در انتخابات، زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین تقی محدر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز در پیامی برگزاری پرشو ر انتخابات و انتخاب آیت الله رئیسی رو به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

درود بر ملت بزرگ ایران اسلامی که با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و با حضور پرشکوه خود در انتخابات، عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه داخلی و بین‌المللی تحکیم بخشیدند.

درود بر شما بانوان طلبه همیشه در صحنه که با حضور و تلاش های خستگی ناپذیرتان در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب  "دل رهبری عزیز" را شاد و دشمنان نظام را ناکام تر از همیشه نمودید و امیدوارم خداوند متعال دل های همه را مسرور و منور به انوار الهی بگرداند.

بی شک مساعی و مجاهدتهای شما سروران گرامی در این عرصه خطیر، برکسی پوشیده نبوده و موجب خرسندی و مباهات می باشد و نشان از نقش عظیم و موثر بانوان طلبه در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

اینجانب برخود لازم می دانم که انتخاب فردی دلسوز ، مردمی، متقی و مومن، " آیت الله رئیسی" را خدمت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، ملت شریف ایران، کادر، اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران تبریک عرض نموده و از کلیه بزرگوارانی که در این عرصه سرنوشت ساز با تلاش های بی وقفه خود موجبات حضور حداکثری مردم و تحکیم عزت نظام را فراهم آوردند تشکر و قدردانی نمایم.

امید است این حضور پرشکوه که برگرفته از تدبیر و دغدغه مندی مقام معظم رهبری می باشد زمینه ساز تحقق تمدن نوین اسلامی باشد.


  

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی

حماسه حضور مردم در انتخابات، وفاداری به ارزش های انقلاب و خون شهدا بود

 حجت الاسلام والمسلمین فاضل حسامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزیدر پیامی اظهار داشت:

بار دیگر امت شهید پرور و پاسدار انقلاب و خون شهیدان حماسه آفرید و با شرکت فعال خود در انتخابات و پای صندوقهای رأی به قدرت‌های پوشالی و عوامفریبی‌ آنان اثبات کرد ما پای انقلاب خود و خون شهیدان‌مان هستیم و هر گاه اماممان ما را به انجام وظیفه‌ای فرا بخواند لبیک گوییم.

این عظمت و شکوه با وجود انواع فشارهای بیگانگان بر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، امام خامنه‌ای و امت بیدار و منتخبان مردم مبارک باد.

انتخاب جناب آیت الله رئیسی را که شخصیتی ولایی، انقلابی، دانشمند و مدیری شایسته و کارآزموده و دارای سوابق مجاهدت صادقانه در صحنه‌های گوناگون هستند را تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای دولت جدید و شخص ایشان، سربلندی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.


 

  

پیام مدیرحوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی:

تعهد، ولایت مداری و کارآمدی درخشان آیت الله رئیسی، نوید بخش آینده ای روشن و امیدبخش برای ملت ایران است

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، در پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت مدار در انتخابات، به رئیس جمهور منتخب، آیت ا... رئیسی تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

بار دیگر حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات ۲۸خرداد ۱۴۰۰سرنوشت مبارکی را برای کشور عزیزمان رقم زد، که اوراق زرین تاریخ این نظام مقدس مشحون از ایثارگری ها و حمایت ها و همراهی و پشتیبانی های آنهاست. خداوند متعال را شاکریم که دلها را هدایت کرد و ملت شریف ایران را در آزمونی بزرگ سرافراز نمود و دشمنان خبیث و پلید ایران اسلامی را ناامید و مأیوس کرد و چراغ امید در دل محرومان و مستضعفان عالم را پرفروغ ساخت. الحمدلله علی نعمائه والشکر علی آلائه.

مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، اساتید، طلاب و کارکنان مدارس علمیه استان ضمن قدردانی از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت مدار میهن عزیز اسلامی‌مان، همچون سایر اقشار امت اسلامی پیشانی شکر برآستان قدسی خدای متعال می ساید و به این نعمت بزرگ شکرگزار است و صمیمانه ترین اخلاص ها و ارادت ها را به محضر مولایمان حضرت بقیه الالله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، در این هدایت ها و دستگیری ها، ابراز و به رئیس جمهور منتخب، حضرت آیت ا... رئیسی دامت برکاته تبریک و تهنیت عرض می نماید. امید واثق داریم تعهد و ولایت مداری، کارآمدی و سوابق درخشان ایشان در سال های متمادی خدمت و صداقت، نوید بخش آینده ای روشن و امیدبخش برای ملت و کشورمان باشند. ایام عزت و شکوهمندی ملت عزیزمان در سایه سلامتی مقام معظم رهبری مستدام باد.


      

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان:

ضرورت تغییر در ساختار مدیریت، روش و منش مدیریت کشور و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی، پیام حضور مردم در پای صندوق های رأی است

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین بهرامی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان بدین شرح است:

حماسه آفرینی ملت شریف ایران اسلامی تجدید میثاقی با آرمان‌های امام خمینی و انقلاب اسلامی و تحکیم بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود. این شکوه حضور که شاهد آن بودیم، مشتی محکم بر دهان دشمنان است، دشمنانی که تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا انتخابات را تحریم کرده و مانع رقم خوردن سرنوشت کشور و مردم، به دست ملت سرافراز ایران بشوند، اما در نهایت این مردم بودند که دشمنان را تحریم کرده و پای صندوق های رأی آمدند.

باید این بینش و بصیرت خردورزی و استقامت ملت شریف ایران در مقابل دشمنان و مشکلات و خلق حماسه حضوری دیگر را به تمام ایرانیان و رهبر معظم انقلاب تبریک گفت و آرزو کرد مشکلات مردم و آنچه باعث شده است بخشی از هموطنان از رقم زدن سرنوشت خود در پای صندوق‌های رأی غافل بمانند، برطرف شود.

جلب اعتماد ملت بزرگ ایران و کسب موفقیت چشمگیر و قاطعانه در انتخابات به ایشان و مردم ایران و قرارگرفتن در جایگاهی خطیر و مهم به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران را باید به آیت الله سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت و برای ایشان و همه خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی و مردم ایران آرزوی موفقیت و سربلندی و عبور از دشواری‌ها و مشکلات داریم.

اما حضور مردم در پای صندوق رأی و انتخاب آیت الله رئیسی یک پیام واضح دارد و آن ضرورت تغییر در ساختار مدیریت، روش و منش و سیره مدیریت کشور و بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم است، ملتی که علیرغم همه مشکلات، آلام و دردها پای صندوق‌های رأی آمدند تا مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس اسلامی را محفوظ بدارند و مانع شادی و موفقیت دشمنان بشوند و اکنون زمان آن است که همه مسؤولان به ویژه رییس جمهور منتخب با تمام توان وارد میدان شده و با تلاش شبانه روزی به حل مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصادی و معیشتی بپردازند.

آیت الله رئیسی در زمان حضور خود در جایگاه ریاست دستگاه قضایی، عزم راسخ و جدیت خود برای مبارزه با مفاسد و مفسدان را به خوبی نشان دادند و اکنون که در گلوگاه پیشگیری و مبارزه به شکل گیری مفاسد هستند، قطعا باید با تلاشی مضاعف سفره مفاسد و دست درازی مفسدان به بیت المال را برچینند.

امروز آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور تمام ملت ایران اعم از کسانی که به ایشان یا دیگر نامزدهای انتخاباتی رأی دادند و کسانی که به هر دلیل رأی ندادند، وظیفه دارد تا همه مردم را به عنوان ولی نعمت مسؤولان و مدیران کشور بداند و خادم تمام ملت باشد که قطعا مشی آیت الله رئیسی کما فی السابق چنین است و چنین نگاهی توأم با وظیفه شناسی و درک شرایط دشوار و خاص کشور و ضرورت حل مشکلات مردم برای استمرار مسیر انقلاب اسلامی ذیل سایه ولایت فقیه و عنایات خاصه امام زمان(عج) می‌تواند روزهایی خوب و سابقه‌ای درخشان برای آیت الله رئیسی رییس جمهور منتخب ملت ایران رقم بزند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ضمن تبریک این پیروزی بزرگ به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای همه نامزدهای انتخاباتی که به پرشور شدن فضای انتخابات کمک کردند، همچنین رییس جمهور منتخب ملت قهرمان ایران آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون داشته و از خداوند متعال طلب معرفت و بهروزی و سلامتی برای همه مردم ایران دارد و امیدوار است با همکاری و همراهی مردم و مسؤولان همه مشکلاتی که بر سر راه مردم، کشور و انقلاب اسلامی قرار گرفته است، برطرف شده و شاهد روزهایی پرفروغ و گام هایی بلند به سوی تحقق تمدن اسلامی باشیم إن شاء الله.


  

مدیر حوزه علمیه خواهران یزد:

خواهران حوزوی در جهت مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات سنگ تمام گذاشتند

حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، ضمن تبریک حضور مردم در عرصه انتخابات، گفت:

پیروزی شیرین و غرور آفرین مردم عزیز کشور اسلامی ایران، در عرصه حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را که سبب یاس و نامیدی دشمنان داخلی و خارجی شد، تبریک می گویم و از تمامی طلاب و اساتید و خواهران حوزوی که در جهت تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری وحضور در عرصه انتخابات در استان تلاش نموده اند تقدیر وتشکر می کنم.

تلاش‌های شبانه روزی طلاب ازجمله تبلیغ در فضای مجازی و اعزام مبلغات و تبلیغ چهره به چهره در کنارتلاش دیگر اقشار جامعه در کشوردر جهت مشارکت حداکثری، باعث شد دشمنان داخلی و خارجی به اهداف ننگین خود نرسند و دیدیم که مردم با تشخیص خوب خود در جهت حضور در عرصه انتخابات و همچنین انتخاب اصلح، هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در شوراهای شهر و روستا توانستند بار دیگر تو دهنی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب بزنند.

تلاش خواهران حوزوی بنابر حدیث امام رضا که فرمودند: «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل»  قابل تقدیر و تشکر است و ما نیز از زحمات همه طلاب تشکر می کنیم و برای منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی(دام توفیقاته) و منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم منتخبین مردم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و معضلات جامعه بکار بندند.


        

حجت الاسلام والمسلمین گودرزی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه نیز در پیامی این پیروزی غرورآفرین را تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است:

میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و پیروزی مردم بصیر ایران در آزمون بزرگ انتخابات و نیز انتخاب فرد اصلح و رئیس جمهور انقلابی و جهادی حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی را به تمام عاشقان ولایت و نیروهای مخلص و سربازان امام زمان(ع) در حوزههای علمیه سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سرافرازی ایران اسلامی و پیشرفت و صعود به قله‌های علمی و عملی را از خداوند متعال خواستارم.



  

مدیرحوزه علمیه خواهران استان همدان:

بار دیگر ملت غیور ایران به جهانیان نشان داد که مردم، خود تعیین کننده ی سرنوشتشان هستند

خانم ام کلثوم امیدی، مدیرحوزه علمیه خواهران استان همدان در پیامی با اشاره به برگزاری شکوهمند انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، گفت: بار دیگر ملت غیور ایران به جهانیان نشان داد که مردم، خود تعیین کننده ی سرنوشتشان هستند.

وی اظهار داشت: اینجانب به نمایندگی از حوزه های علمیه خواهران استان همدان، ضمن عرض تبریک به رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، این حضور حماسی و باشکوه را محضر امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهداء و ملت فهیم ایران تبریک عرض می کنم و از خداوند منان خواستارم تا مشکلات و موانع رفع شود و ایران اسلامی در تمامی زمینه ها رشد و پیشرفت داشته باشد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان:

دوران تازه‌ایی در تاریخ درخشان جمهوری اسلامی آغاز شده است

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان نیز در پیامی سربلندی ملت عزیز در این آزمایش الهی را تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:

اکنون که با حضور گسترده‌ی ملت عزیز در این آزمایش الهی، و با اختصاص اکثریت قاطع آراء به رئیس جمهور منتخب، ایران اسلامی از آزمایشی دیگر، موفق و سرافراز بیرون آمده و دوران تازه‌یی در تاریخ درخشان جمهوری اسلامی آغاز شده است، شایسته است شکرگزار خداوند منّان باشیم که تحت زعامت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ما را به این حرکت افتخار آمیز هدایت کرد و دشمنان ما را ناکام ساخت.

بر خود لازم می‌دانیم به سهم خود از همه‌ی آحاد ملت عزیز که یکبار دیگر حادثه‌ای بزرگ در جهت رشد و اعتلای کشور آفریدند، و از همه‌ی کسانی که به این آزمایش بزرگ شور و حال بخشیدند، به ویژه حضرات مراجع معظم و علمای اعلام و نخبگان دانشگاهی و حوزوی خصوصاً طلاب خواهر حوزه‌های علمیه خواهران، اقشار گوناگون اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و سایر کسانی که با مجاهدتی بزرگ، زمینه تحقق این ایام را فراهم کردند، صمیمانه سپاسگزاری کرده و برای همه‌ی آنان پاداش و ثواب الهی را خواهانیم.

در خاتمه از طرف خود و مجموعه حوزه علمیه خواهران استان سمنان به رئیس جمهور منتخب، آیت الله آقای دکتر سیّد ابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، توفیق خدمتگزاری ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی و تحمل این امانت بزرگ را از خداوند متعال برای ایشان مسئلت می نمایم.

 

برچسب‌ها