اقدام عملی به "تولید، پشتیانی‌‌ها و مانع زدایی‌ها" به همت طلاب جهادی مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم صورت گرفت
282747

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) شهرستان اهرم در بوشهر، از بسته بندی محصول خرما تا فروش آن از طرف مدرسه علمیه در راستای تحقق شعار امسال با عنوان "تولید، پشتیانی‌‌ها و مانع زدایی‌ها" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم سلیمه بابایی نیا، مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) شهرستان اهرم در استان بوشهر گفت: قرآن کریم همانطور که اختران سپهری را زیور گنبد مینا می داند، باغ و محصولات پربرکت آن را زیور زمین می شمارد، که یکی از پاک ترین و بابرکت ترین این محصولات، خرماست.
 
وی اظهار داشت: در راستای تقویت تولید و استحکام بنیه های اقتصادی و نیز مقاومت در برابر فشارهای سیاسی و فرهنگی بیگانگان برای حفظ هویت خود، می توان با استفاده از مولفه هایی که قرآن و روایات به جامعه ارائه می دهند، اقتصادی موفق و تمدن اسلامی معاصر را تشکیل داد‌ تا به صورت عملی مورد استفاده قرار بگیرد.
 
خانم بابایی نیا، در ادامه با بیان اینکه این وظیفه و رسالت خطیر امروزه بر عهده حوزات مقدسه علمیه است، گفت: در رسیدن به تمدن اسلامی معاصر، داشتن یک منظومه و منشور اقتصادی، بسیار راه گشاست که در سند چشم انداز پنج ساله، به دنبال تقویت و جذب منابع پایدار فروش خرما هستیم.
 
استاد حوزه علمیه خواهران در ادامه بیان کرد: شعاری که مقام معظم رهبری هر ساله با آغاز سال جدید اعلام می کند، دورنمایی از افق بلند رونق چرخه تولید و جهش گام های بلند در تولید و رفع موانع تولید است و با توجه به اهمیت شعار سال و برای رشد اقتصادی و حمایت از  تولیدات داخلی، مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم، در دومین سال متوالی، اقدام به خرید و فروش خرمای کبکاب شهر اهرم که از بهترین و مرغوب ترین خرما در استان و کشور است، نموده و ان شاءالله با رسیدن به قله های رفیع موفقیت در مسیر، با کمک طلاب و خانواده های گرامیشان نائل شویم‌.
 
شایان ذکر است: بسته بندی خرمای اعلی کبکاب شهرستان تنگستان(اهرم) با رعایت کامل اصول بهداشتی آماده ارسال به تمام نقاط کشور می باشد.

برچسب‌ها