راهکارهای ارتقاء آموزه های اخلاقی طلاب بررسی شد
283132

مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) احمدآباد یزد در نشستی با حضور اساتید، راهکارهای ارتقاء آموزه های اخلاقی طلاب را بررسی کرده و گفت: ارتباط حضوری طلاب با اساتید، در افزایش معنویت طلاب بسیار موثر است که با وجود بیماری کرونا، طلاب از این موهبت محروم شده اند، و باید با شیوه های مختلف، این کمبود جبران شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم فاطمه مروتی، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمد آباد در استان یزد، نشستی با حضور اساتید مدرسه، با اشاره به مشکلات تدریس در کلاس مجازی و نبود حضوری طلاب در فضای معنوی حوزه افزود: حضور طلاب در فضای حوزه و ارتباط حضوری با اساتید، در افزایش معنویت طلاب بسیار موثر است  که با وجود بیماری کرونا، طلاب از این موهبت محروم شده اند، بنابراین اساتید با شیوه های مختلف باید این کمبود را جبران کنند.

وی اظهار داشت: ارتباط صمیمانه با طلاب و الگودهی شخصیتی به آنان، تزریق حس و حال طلبگی و بیان موفقیت های طلاب پیشین، از عوامل موثر انگیزه سازی طلاب است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) احمدآباد، با تأکید بر بالابردن سواد رسانه ای، علمی و اخلاقی طلاب خاطرنشان کرد: مطالب اعتقادی، شرح حال و زندگی بزرگان و تشویق طلاب به سیر مطالعاتی در ارتقاء معنویت طلاب بسیار موثر است.

وی در پایان اضافه کرد: از جمله اموری که استاد باید به آن توجه داشته باشد، روحیات حساس دوران نوجوانی است که اگر به درستی با آن رفتار نشود، آسیب می بیند.

برچسب‌ها