برگزاری موکب "رهروان فاطمی" توسط طلاب و کادر مدرسه علمیه فاطمیه رودسر /تصاویر
283789

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه رودسر از برپایی موکب «رهروان فاطمی» در روز اربعین حسینی توسط طلاب و کادر مدرسه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم آقاجانی در گفتگویی ضمن اشاره به برپایی موکب «رهروان فاطمی» گفت: هرساله بسیاری از دوستداران حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) در روز اربعین نمی‌توانند در جوار حریم عشق، حرم مطهر آن حضرت، حضور یابند، از این رو هرکس بسته به میزان عشق و ارادت خود به برپایی مجالس عزاداری می‌پردازد یا در موکب‌ها و هیات‌ها و دستجات حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: باتوجه به اینکه وجود ویروس منحوس کرونا، خیل عظیمی از زوار اربعین را از شرکت در پیاد‌ه روی عظیم اربعین محروم کرد، مدرسه علمیه فاطمیه(س) رودسر، به منظور پذیرایی از عزاداران شهرستان رودسر و مسافران، موکبی را در خیابان هفتاد و دوتن این شهرستان برپا کرد.

خانم آقاجانی بیان داشت: موکب «رهروان فاطمی» در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برپا شد و افراد حاضر در موکب با پخت نان و شیرینی گرم و نوشیدنی و خرما و... و نیز با بسته‌های فرهنگی از میهمانان پذیرایی کردند.

وی در پایان افزود: حضور طلاب و کادر مدرسه علمیه فاطمیه(س) رودسر در میان عزاداران و نماز جماعت در یادمان شهدای گمنام رودسر، پایان‌بخش برنامه این مدرسه در روز اربعین حسینی بود.

برچسب‌ها