برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری در برخی مدارس علمیه خواهران
284143

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، با توجه به انجام واکیسناسیون طلاب، کادر و اساتید، برخی کلاس ها در مدارس علمیه خواهران در استان های مختلف، به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و باتوجه به تأکید مدیر حوزه های علمیه خواهران در خصوص واکسینه شدن طلاب خواهر در برابر ویروس منحوس کرونا، برخی از مدارس در استان های مختلف در حال انجام واکیسناسیون طلاب و کادر و اساتید بوده و برخی کلاس ها را به صورت حضوری برگزار می کنند.

اخبار برگزاری کلاس های حضوری این مدارس به شرح زیر است:

 برگزاری کلاس های حضوری در مدرسه ثامن الحجج(ع) پارس آباد در اردبیل

معاون آموزش مدرسه ثامن الحجج(ع) بیان کرد: کلاس های درسی در این مدرسه به دو شیوه حضوری و مجازی برگزار می شود.

خانم بهاری افزود: کلاس های حضوری ویژه دروس تخصصی برای هر پایه تحصیلی در دو روز برگزار می شود و بقیه دروس در سامانه مدرس برگزار می‌گردد.

کلاس های صرف و احکام و اخلاق پایه اول مدرسه فاطمیه(س) محلات در استان مرکزی، روزهای شنبه و دوشنبه به صورت حضوری و بقیه دروس به صورت مجازی در حال برگزاریست.

مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک‌ در استان مرکزی نیز با رعایت پرو تکل های بهداشتی کلاس های درسی پایه اول را هر روز به صورت حضوری برگزار می‌کند و پایه‌های دیگر هم با تعداد محدود بعضی از دروس اصلی را  به صورت حضوری برگزار می‌کند.

بعد از انجام واکسیناسیون کلیه طلاب، حضوری شدن بیشتر کلاس های پایه های دوم به بالا در این مدرسه جدی‌تر خواهد شد.

کلاس‌های پایه اول مدرسه فاطمه معصومه(س) دلیجان استان مرکزی، با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری برگزار می‌شود.

دروس اصلی دیگر پایه ها حضوری و مابقی دروس در سامانه مدرس برگزار می شود.

مدرسه حضرت زهرا(س) سنجان استان مرکزی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هر روز دو کلاس درسی را بصورت حضوری برگزار کرده و مابقی کلاس ها به طور موقت تا دستور نهایی‌ از سوی مرکز مدیریت، بصورت غیرحضوری در سامانه برخط مدرس برگزار می گردد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی ١۴٠١_١۴٠٠ کلاس های درس مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) اراک در استان مرکزی بصورت تلفیقی حضوری و غیرحضوری برگزار می شود که کلاس‌های پایه اول، کاملا حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سالن مجتهده بانو امین در حال برگزاریست و کلاس های دروس اصلی دیگر پایه ها نیز حضوری برگزار می شود.

بیش از نیمی از کلاس های درسی مدرسه فاطمیه انزلی حضوری برگزار می‌شود

معاون آموزش مدرسه فاطمیه انزلی بیان کرد: با توجه به امکانات موجود و تمایل طلاب، تصمیم شورای آموزشی به برگزاری کلاس های درس به شیوه حضوری  قرار گرفت. لذا اکثر واحدهای درسی در این مدرسه به شیوه حضوری برگزار می‌گردد.

وی افزود: تنها دو عنوان از دروس ارائه شده در سامانه مدرس برگزار می شود و سایر دروس در کلاس حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می گردد.

کلاس های درس مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) ورودی سیکل در اراک استان مرکزی به صورت تلفیقی حضوری و غیرحضوری برگزار می گردد.

کلیه دروس پایه اول و هفتم در این مدرسه به صورت حضوری است و دروس اصلی بقیه پایه ها نیز بصورت حضوری و مابقی دروس در سامانه مدرس برگزار می شود.

لازم بذکر است که کلاس های حضوری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

برگزاری کلاس های تلفیقی در مدرسه فاطمه الزهرا(س) رضوانشهر

معاون آموزش مدرسه فاطمه الزهرا(س) رضوانشهر بیان کرد: کلاس های درسی در این مدرسه به دو شیوه حضوری و برخط برگزار می شود.

وی افزود: کلاس های حضوری ویژه دروس تخصصی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود و بقیه دروس در سامانه مدرس برگزار می‌گردد.

برگزاری تدریجی کلاس های درس مدرسه علمیه فاطمیه(س) بندپی بابل

خانم حسینی، معاونت آموزشی مدرسه علمیه فاطمه(س) بندپی بابل اظهار داشت: از آنجا که این مدرسه علمیه، برای مقطع سیکل است و پذیرش از کل استان دارد، لذا به علت شرایط کرونایی که باعث شده طلابی که مسافت طولانی دارند، نتوانند در کل ایام هفته در کلاس حاضر باشند، سعی برآن شده که هفته ای یک یا دو روز برای درس های تخصصی و رفع اشکال، کلاس حضوری برگزار شود.

وی در ادامه یاد آورشد: اگرچه کلاس ها به صورت محدود برگزار می شود، اما با توجه به واکسیناسیون عمومی، امیدواریم بتوانیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در خدمت طلاب عزیز در روزهای بیشتر باشیم و بتوانیم به تدریج کلاس ها را حضوری برگزار کنیم.

 

برچسب‌ها