دغدغه علمای شیعه، ارائه چهره صحیح از اندیشه های اسلامی شیعی بوده است
284246

مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل گفت: یکی از دغدغه های بزرگان و علمای شیعه ارائه چهره صحیح و دقیق از باورها و اندیشه های اسلامی شیعی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم زیرک فطرت، در مراسم افتتاحیه مجازی سال تحصیلی 1401-1400 در جمع طلاب جدید الورود و طلاب جاری، ضمن عرض خیر مقدم به طلاب جدید الورود اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم شما در عصر کنونی، که دین اسلام و مخصوصا مذهب تشیع مورد آماج شبهات و سوالات عامدانه و جاهلانه قرار می گیرد، تحقیق و تفحص در شبهات مطروحه و پاسخ دادن به آن هاست.

وی ادامه داد: جریان کربلا و وقایع و شخصیت های دخیل در این واقعه جانسوز، از اموری بوده که از جانب عده ای مورد شک و تردید واقع می شود، بعنوان نمونه وجود شخصیت رقیه خاتون(سلام الله) بنابر اقوالی انکار شده، لذا در طول تاریخ همواره یکی از دغدغه های بزرگان و علمای شیعه ارائه چهره صحیح و دقیق از باورها و اندیشه های اسلامی شیعی بوده است.

مدیر مدرسه علمیه عصمتیه بابل تصریح کرد: طلبه امروز نیز باید همچون علمای دیروز، در قدم اول در پی کسب دانش و غبارروبی از چهره دین باشد و این مهم را با تزکیه و خودسازی انجام دهد، چرا که علم بدون عمل و پاکسازی روح، حجابی بیش نخواهد بود.
 

برچسب‌ها