نشست هم اندیشی اساتید مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم برگزار شد
285167

نشست هم اندیشی اساتید حوزه علمیه خواهران بوشهر به منظور بررسی حواشی تدریس حضوری با حضور مدیر، اساتید و معاونین مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم در جوار اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، اولین نشست از نشست های هم اندیشی اساتید حوزه علمیه به منظور بررسی حواشی تدریس حضوری تا گریز آموزش های حضوری به صورت متفاوت با حضور مدیر، اساتید و معاونین مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم در جوار اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر، شهید محمد احمدی جوان برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست خانم سلیمه بابایی نیا، مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی عنوان کرد: تجربه اولین نشست هم اندیشی با حضور اساتید در حیطه مباحث آموزشی طلاب باید ادامه داشته باشد؛ از این رو جلسه شورای اساتید و جلسات متعدد هم اندیشی اساتید به صورت ماهانه برگزار خواهیم کرد تا ضمن بهره‌مندی از نظریات اساتید، برنامه ها و فعالیت های آموزشی اساتید در سطح کلان آغاز شود.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) در ادامه افزود: با وجود شیوع کرونا در دو سال اخیر که باعث غیرحضوری و مجازی بودن دروس حوزه شد که معایبی از جمله قطعی اینترنت را نيز بدنبال داشت، باعث شد طلاب از مباحث آموزش مجازي در قیاس با شیوه تدریس حضوری از بهره كمتري برخوردار باشند، از این رو باید جهت برون رفت موفقیت آمیز از دوره پسا کرونا راهکارهایی ارائه شود که از جمله آن، ایجاد تقویت و روحیه نشاط در طلاب برای برگزاری دروس به صورت حضوری است.

 

خانم بابایی نیا، در خصوص زکات علمی اساتید خاطرنشان کرد: با وجود دانش آموختگان از این مدرسه و نهادینه کردن و تقویت مباحث علمی و دروس تخصصی حوزه، کارگاه استاد یاری برای طلاب دانش آموخته در سال جاری برگزار می شود تا با کمبود استاد در مدارس علمیه مواجه نباشیم.

 

در ادامه این نشست خانم بابایی نیا از نظرات اساتید در خصوص رفع موانع جهت هر چه بهتر برگزار کردن کلاس های حضوری، بهره‌مند و آنها را در دست اقدام قرار دادند.

 

شایان ذکر است، در پایان این نشست که همراه با ورزش والیبال و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در ساحل بود، با اهدا هدیه، از اساتید تقدیر شد.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها