دیدار مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با مدیر ومعاون آموزش حوزه های علمیه خواهران کشور
285254

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری و هیئت همراه، در سفر به قم، با مدیر و معاون آموزش کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری و هیئت همراه با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور و حجت الاسلام والمسلمین تهرانی به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای دیدار حجت الاسلام والمسلمین هاشمی با حضور در دفتر معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، ضمن تشکر و قدردانی، سفر ایشان و هیئت همراهشان به استان چهار محال و بختیاری در هفته گذشته را امیدبخش دانست.

 وی گفت: سفر معاون آموزش مرکز موجب دلگرمی طلاب، اساتید و کادر مدارس شده است و امید است نتایج حاصل از این سفر، موجب ارتقاء سطح کیفی آموزش ها و رفع مشکلات موجود در حوزه خواهران استان شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه خوهران نیز ضمن سپاسگزاری از میزبانی خوب مدیریت استان چهارمحال و بختیاری، ظرفیت علمی طلاب و اساتید این استان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: پیگیر مسائل و مشکلات آموزشی طلاب و اساتید این استان خواهم بود.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی و هیئت همراه با مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که معاون آموزش مرکز، حجت الاسلام والمسلمین تهرانی نیز حضور داشت؛ حجت الاسلام و المسلمین هاشمی گزارشی از سفر معاون آموزش مرکز به استان چهارمحال و بختیاری ارائه داد و این سفر را برای طلاب، اساتید و کادر مدارس امیدبخش و اثرگذار دانست.

وی گفت: بازدید معاون آموزش مرکز و هیئت همراه از تمامی مدارس استان موجب شد تا طلاب و اساتید و کادر مدارس از روند کارهای در حال انجام در معاونت آموزش مطلع شوند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، ضمن تشکر از معاون آموزش مرکز به جهت بازدید از تمامی مدارس استان چهارمحال و بختیاری، مدیریت اقناعی و تبیینی را در نظام آموزشی مهم دانست و افزود: باید ظرفیت اساتید به سمت اثرگذاری تربیتی باشد.

وی با اشاره به آیه108 سوره توبه «فِيهِ رِجَالٌ يُحِبُّونَ أَنْ يَتَطَهَّرُوا»گفت: فضای حوزه اگر تربیتی و تهذیبی باشد، در مسیر درست خود در حال حرکت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور تصریح کرد: اگر حوزه علمیه در مسیر رشد جوان انقلابی قرار بگیرد، موجب شکوفایی اش می شود که این مهم یکی از رسالت های حوزه است.

در ادامه، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران، ضمن اشاره به ظرفیت های خوب استان چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش رشته های سطح 3 و تأسیس سطح 4 از اقدامات لازم برای این استان است.

حجت الاسلام والمسلمین تهرانی ضمن اشاره به بررسی وضعیت اساتید این استان در سفر افزود: موضوعات مربوط به اساتید در حال پیگیری است. طرح جذب و ارتقاء اساتید، طرح گروه علمی یا استاد ثابت مدارس، رتبه بندی اساتید و اصلاح وضعیت پرداخت حق التدریس اساتید؛ برخی از کارهایی است که در معاونت آموزش در حال پیگیری است.

برچسب‌ها