تجلیل از برترین آثار پژوهشی طلاب خواهر کرمانشاه
285507

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره)، با تجلیل از برترین آثار پژوهشی طلاب جوان استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره)، با تجلیل از برترین آثار پژوهشی طلاب جوان استان کرمانشاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مدیران حوزه علمیه خواهران و برادران، اساتید، پژوهشگران و عموم طلاب به صورت حضوری و مجازی (در سامانه سیما) برگزار شد.

در این آیین، ابتدا مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه، ضمن خیر مقدم به حضار، گزارشی از روند اجرایی جشنواره را بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین گودرزی، با تجلیل از شخصیت علمی علامه حلی(رحمت الله علیه)، مباحثی پیرامون علت نامگذاری این جشنواره به نام این عالم بزرگوار را تبیین نمود.

وی در ادامه علاوه بر معرفی تعدادی از آثار علامه حلی، ماجرای تشرف او را به محضر امام زمان(عج) بیان کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در ارتباط با رشد کمی و کیفی آثار ارسالی به جشنواره گفت: بحمدالله هر ساله شاهد رشد خوبی در این زمینه هستیم. در این دوره نیز حوزه خواهران به لحاظ کمی با 500 اثر ارسالی 12 درصد رشد داشته و به لحاظ کیفی بیشترین برگزیدگان استانی را از آن خود کرده است.

لازم به ذکر است در چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در مجموع 552 اثر به دبیرخانه استان ارسال شد که 500 اثر متعلق به حوزه خواهران و 52 اثر متعلق به حوزه برادران است. از این آثار 117 اثر به مرحله تفصیلی راه یافت که در نهایت 13 اثر برگزیده، 6 اثر شایسته تقدیر و 13 اثر شایسته تحسین شناخته شد.

در پایان از منتخبان جشنواره با اهدا لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها