محفل انس با قرآن با همکاری مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) و اداره اوقاف و امور خیریه اردکان برگزار شد
285730

محفل انس با قرآن کریم با همکاری مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) اردکان و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، در بقعه متبرکه حوض عباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) اردکان با همکاری اداره اوقاف این شهرستان، اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور اساتید، طلاب، حفاظ و قراء مدرسه علمیه و عموم مردم در بقعه متبرکه حوض عباس اردکان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین کوثری رئیس اداره اوقاف اردکان در این نشست، به اهمیت انس با قرآن اشاره و به موضوع انتظار مردم از مسئولین برای انجام امور قرآنی در سطح جامعه پرداخت.

وی بیان کرد: طلاب باید ایده های قرانی خود را در اختیار مسئولین قرار دهند تا مبانی و مباحث قر،ن در جامعه پیاده شود و کارهای خوبی در این راستا انجام شود.

در ادامه این نشست، خانم میرزاده از اساتید حافظ قرآن، به دسیسه های استکبار در آیات قرآن اشاره و با توجه به آیات قرآن، مستکبرین را معرفی و برنامه های آنها را برشمرد.

مسابقه خواندن سوره هایی از قرآن توسط کودکان، کشیدن نقاشی با مضامین اخلاقی و دادن هدیه به کودکان از جمله این برنامه های این محفل قرآنی بود. همچنین به مناسبت درگذشت آیت الله سید محمدعلی علاقبند یزدی، ثواب ختم سوره های قران در این محفل به روح ملکوتی ایشان هدیه شد.

برچسب‌ها