رونمایی از کتاب "بررسی خسران و آثار آن از منظر آیات و روایات " در بسطام
286027

در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی، از کتاب "بررسی خسران و آثار آن از منظر آیات و روایات" به نگارش مینا شعبانی طلبه بسطامی، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی و نقد کتاب "بررسی خسران و آثار آن در آیات و روایات " نگارش مینا شعبانی با همکاری مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س)، اداره کتابخانه های شهرستان شاهرود، شهرداری و شورای شهر بسطام برگزار شد.

آقای سید ابراهیم موسوی، رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی به برگزاری سمینار با موضوع نهادینه کردن مطالعه در کتابخانه اشاره کرد.

او افزود: شهر بسطام با پیشینه تاریخی کهن و پرورش انسان های متعالی، همواره در عرصه دانش و پروش ممتاز بوده که با توجه به این قدمت از این خطه انتظار می رود که نویسندگان بیشتری متولد شوند.

آقای محسن حسنی، رئیس شورای اسلامی شهر بسطام با اعلام اهمیت بخشی موضوع کتاب و کتابخوانی، از اهل قلم مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد س تشکر و قدردانی کرد که در همه برنامه های شهر به شکل پررنگ حضور فعال دارند و با ورود به مسیر علمی در شهر جایگاه خود را از گذشته محکم تر کرده اند.

خانم مینا شعبانی، معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت اسد(س) بسطام، محتوای کتاب را الهام بخش از قرآن و روایات عنوان کرد و به جهت نقش خانم علیزاده، مدیر مدرسه علمیه خواهران بسطام در همراهی جهت تدوین و نگارش این کتاب قدردانی کرد.

شجاعی، مسؤل کتابخانه عمومی شهر بسطام از دیگر مهمانان این مراسم بود که با اعلام گزارشی از وضعیت یکساله، نسبت به علاقه مندی مردم به مطالعه بیشتر، اظهار امیدواری کرد‌.

در پایان این مراسم، ضمن رونمایی از کتاب یاد شده، از نویسنده کتاب، خانم شعبانی و همچنین مدیر مدرسه علمیه بنت اسد بسطام، با اهدا لوح سپاس و قدردانی شد.

برچسب‌ها