برنامه ریزی هر استان به اقتضاء شرایط خود صورت گیرد
286497

مدیر اداره کل برنامه بودجه و ارزیابی حوزه های علمیه خواهران، ضمن بازدید از مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، بر برنامه ریزی استان ها و مدارس علمیه به اقتضاء شرایط خود تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در بازدید حجت الاسلام والمسلمین نصیری پور، مدیر اداره کل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران، از مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، وی هدف از این سفر را گفتگو و تضارب آراء در خصوص برطرف کردن کمبودها و کاستی ها در مدیریت استان و مدارس علمیه عنوان کرد.

مدیر اداره کل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران گفت: پیشرفت و ارتقاء حوزه، مستلزم همکاری ستاد و مدیریت استان است و هدف های کلان ناظر به برنامه ریزی استان در نظر است و اختیار با مدیریت استان و مدارس است که نسبت به اقتضاء خود برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نصیری پور تصریح کرد: در مسیر این پیشرفت و ارتقاء حوزه های علمیه، مرکز و مدیریت استان هریک وظیفه ای دارند. مدیریت استان های حوزه های علمیه به اقتضاء شرایط خود که به میدان کار نزدیک تر هستند، برنامه ریزی کنند و نتیجه را به ستاد انتقال دهند.

مدیر اداره کل برنامه، بودجه و ارزیابی حوزه های علمیه خواهران بیان کرد: باید تمام مسئولیت برنامه ریزی استان، بر عهده خود استان باشد و بر اساس اقتضائات و شرایط محیطی برنامه ریزی کند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اسناد بالادستی و برنامه پنج ساله، تغییر رویکرد از کمیت به کیفیت در حوزه های علمیه خواهران دارد اتفاق می افتد و این نوید بسیار خوبی است.

دراین بازدید فعالیت ها، برنامه های در حال اجراء، کاستی ها و مباحث بودجه ای از سوی همکاران مدیریت استان مطرح شد.

در ادامه با حضور مدیران مدارس علمیه استان کارگاه آموزشی برنامه ریزی با موضوع فرآیند برنامه ریزی و تعیین هدف با ارائه آقای شهیدی رئیس اداره برنامه ریزی اجرایی برگزار شد.

برچسب‌ها