كتابخانه شهيد محمدرضا عاشوري در اهرم بوشهر افتتاح شد
286575

مدير مدرسه علميه ريحانه النبي(س) اهرم از افتتاح كتابخانه شهيد محمدرضا عاشوري در مركز معارف ديني قرآني مرحوم مجتبي عاشوري وابسته به حوزه علميه خواهران در هفته كتاب و كتابخواني خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، خانم سلیمه بابایی نیا مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم با تاکید بر اهمیت کتاب در دین مبین اسلام بیان داشت: در فرهنگ دینی و مذهبی نقش تربیتی کتاب اهمیت ویژه ای داشته که معجزه پیامبر اکرم(ص) کتاب بوده و خداوند وحی خود را از طریق کتاب به بشریت عرضه کرده است.

 

مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) خاطرنشان کرد: کتاب بهترین دوست و یار انسان است که او را از فرش به عرش و از ملک به ملکوت پیوند می زند، تمام مجامع دانشگاهی، حوزوی و علمی جهان، کتاب محور بوده اند و اگر جز این بود دانش و علم اینگونه فراگیر نمی شد.

 

خانم بابایی نیا در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی گفت: باید فرهنگ کتابخوانی از درون خانواده ها آغاز شود و در مرحله بعد در جامعه و اجتماع نهادینه شود و این کتابخوانی به یک فرهنگ عمومی و فراگیر تبدیل شود. از این جهت و با هدف بالابردن مطالعه کتاب و ترویج آن بین جوانان، کتابخانه شهید محمدرضا عاشوری در مرکز معارف دینی قرآنی مرحوم مجتبی عاشوری (وابسته به حوزه علمیه خواهران) در هفته کتابخوانی افتتاح شد.

 

در پایان مدیر مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم، از برادر شهید که از خیرین فعال این مدرسه بوده اند، از قول مساعدت وی در تجهیزات بیشتر این کتابخانه از جمله تهیه نرم افزارهای تخصصی، تقدیر و تشکر کرد.

 

برچسب‌ها