کارگاه مهارت افزایی معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری برگزار شد
287214

به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، کارگاه مهارت افزایی ویژه معاونین فرهنگی مدارس علمیه استان به مدت دو روز در محل مدیریت استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، کارگاه مهارت افزایی ویژه معاونین فرهنگی مدارس علمیه استان چهار محال و بختیاری به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان طی دو روز برگزار شد.
 
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در جمع معاونان فرهنگی مدارس علمیه استان گفت: ابتدا باید مسائل، نیازها و اولویت های فرهنگی مدرسه، محله و شهرستان محل سکونت خود در حیطه بانوان و خانواده را احصا نموده و سپس با تبادل نظر با سایر همکارن، اساتید و مشاوران مدارس برای بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای رفع مشکلات و آسیب ها  اقدام نمود. 
 
خانم امیدی همدلی و همراهی همکاران فرهنگی را موجب هم‌افزایی دانست و برای محقق شدن این امر مقرر شد کارگاه ها و جلسات آموزشی در طی سال ادامه یابد و هر سه ماه یکبار نتیجه این جلسات به صورت عملی در مدارس مورد بررسی قرار گیرد.  
 
در ادامه این کارگاه، حجت الاسلام و المسلمین طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، با تأکید بر فهم صحیح ماهیت انقلاب اسلامی افزود: اگر ماهیت انقلاب را ماهیت فرهنگی بدانیم، تکرار مکرر ارزش هاست که فرهنگ را به وجود می آورد. پس باید ارزش ها را رصد کرد تا برنامه ها مطابق با آن طراحی شود. 
 
وی افزود: چنانچه ارزش پایه ای انقلاب را حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) اهتزار پرچم لا اله الا الله درعالم توصیف نمودند، استخراج ارزش ها در هر شهری و بعد عمومی کردن آن از رسالت های حوزه علمیه است.

برچسب‌ها