شهید فخری زاده از مصادیق یاران آخرالزمانی امام زمان(عج) است
287621

مدیر مدرسه امام جعفر صادق(ع) شاهرود گفت: شهیدفخری زاده از مصادیق یاران آخرالزمانی امام عصر(عج) است که با تامل در سیره و منش ایشان صفات یک مومن به روشنی قابل مشاهده است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، محفل انسی با عنوان "یاران آخرالزمانی" به مناسبت سالروز شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای کشور، شهید محسن فخری‌زاده، در نمازخانه مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شاهرود برگزار شد.

در ابتدای محفل مدیر مدرسه امام جعفر صادق(ع) گفت: شهیدفخری زاده از مصادیق یاران آخرالزمانی امام زمان(عج) است چنانچه با تامل در سیره و منش ایشان صفات یک مومن به روشنی قابل مشاهده است. او اسطوره تعهد و تخصص بود و برای اعتلای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرابر استکبار مقاومت کرد. همه کسانی که در این راه‌ها استقامت کردند یعنی نیرو‌های مؤمن و حزب‌الّلهی کشور، قدرت حقیقی کشور مربوط به اینهاست.

خانم خانی تصریح کرد: هر کشور و ملتی که چنین نیروهایی داشته باشد، هیچ قدرت جهانی نمی‌تواند به او زور بگوید و او را تحت سیطره درآورد و اوضاع او را به دست گیرد. در واقع چنین کشور و ملتی سرافراز خواهد بود.

وی افزود: بنابه توصیه مقام عظمای ولایت، امام خامنه ای، وظیفه قدردانی از ایثارگران به ویژه شهیدان، فریضه‌ای عینی و تعیینی و همیشگی است. معظم ‌له در جایی دیگر فرموده‌اند: تکریم شهیدان تکریم آثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است.

در پایان قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط کادر و اساتید تقدیم به روح پرفتوح شهید هسته ای محسن فخری‌زاده شد.

برچسب‌ها