مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران از مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن بازدید کرد
288045

مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران در جریان سفر به استان چهارمحال و بختیاری، از امکانات و فضای مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن بازدید و با کادر مدرسه گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در عصر اولین روز سفر مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران به استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور، با هیات همراه، از مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن بازدید کرد.
 
در این بازدید که از ساعت ۱۵:۳۰ تا ساعت ۱۸ به طول انجامید، در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور ضمن آرزوی موفقیت برای مدیر و همکاران مدرسه، به معرفی اعضای تیم مرکز برنامه ریزی پرداخت و در خصوص فرایند برنامه ریزی و برنامه های مصوب مدرسه و میزان پیشرفت آنها نکاتی را خاطرنشان ساخت.
 
 در ادامه خانم صفری مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) بروجن، و معاونان مدرسه به صورت جداگانه گزارشی از عملکرد برنامه ها و فعالیت های خود ارائه و به بیان کاستی ها در این عرصه ها پرداختند. 
 
در پایان مدیر کل برنامه و بودجه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان، به بیان رویکرد جدید در برنامه ریزی و تخصیص بودجه اشاره کرد و در خصوص رفع برخی مشکلات و کاستی های مدرسه قول مساعدت و پیگیری داد.
 
در ادامه به همراه کادر و هیات همراه، از فضای مدرسه بازدید کردند.

برچسب‌ها