بازدید مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران از مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) شلمزار
288296

در سومین روز از سفر مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران به استان چهارمحال و بختیاری،حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور، با هیات همراه، از مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) شلمزار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، در آخرین روز بازدید از مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور ضمن بازدید از مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) شلمزار، با مدیر و کادر این مدرسه علمیه دیدار و گفتگو کرد.
 
وی در این دیدار، به تشریح فرایند برنامه ریزی و برنامه های مصوب مدرسه و میزان پیشرفت آنها پرداخت و نکاتی را یادآور شد.
 
در ادامه خانم موسوی، مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) و معاونان مدرسه به صورت جداگانه گزارشی از عملکرد برنامه ها و فعالیت های خود ارائه و به بیان کاستی ها در این عرصه ها پرداختند. 
 
در پایان مدیرکل برنامه و بودجه حوزه های علمیه خواهران، ضمن تقدیر از زحمات ایشان، به بیان رویکرد جدید در برنامه ریزی و تخصیص بودجه در حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و در خصوص رفع برخی مشکلات و کاستی های مدرسه، قول مساعدت و پیگیری داد.
 
حجت الاسلام و المسلمین نصیری پور خاطرنشان کرد: اولویت ما پیگیری به منظور تکمیل و اتمام پروژه ساختمان مدرسه است که بتوان هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

در ادامه به همراه کادر و هیات همراه، از فضای مدرسه و همچنین پروژه در حال ساخت مدرسه بازدید کردند.

شایان ذکر است مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) بن شعبه ای در شهر ناغان دارد که در فاصله ۴۵ کیلومتری شهر شلمزار است. در این شعبه ۵۰ طلبه شاغل به تحصیل هستند. این مساله باعث افزایش برخی هزینه ها برای مدرسه شده است که لازم است در این خصوص تدبیری اتخاذ شود.

برچسب‌ها