نشست مشترک مدیرحوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اعضای هیات امنای مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) شلمزار
288297

در نشست مشترک مدیرحوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اعضای هیات امنای مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) شلمزار، در رابطه با مسائل مربوط به این مدرسه گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، جلسه هیئت امنای مدرسه ریحانه الرسول(س) شلمزار با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، موسس مدرسه و دیگر اعضاء برگزار شد و در رابطه با مسائل مربوط به این مدرسه گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.
 
در ابتدای این جلسه، خانم موسوی، مدیر مدرسه ریحانه الرسول(س) شلمزار ضمن خوش آمد گویی به اعضای محترم، از همکاری آنان تقدیر و خواستار حمایت مادی و معنوی بیشتر شدند.
 
 حجت الاسلام و المسلمین زمانی، موسس مدرسه ریحانه الرسول(س) شلمزار، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) از فعالیت های صورت گرفته توسط این مدرسه تقدیر و خواستار حمایت بیشتر اعضا در برگزاری کارگاه های علمی، فرهنگی و پژوهشی شد.
 
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، ضمن بیان حدیثی اخلاقی، خواستار پیگیری و همکاری بیشتر در جهت تکمیل ساختمان جدید و نیمه ساز حوزه علمیه شد.
 
در پایان نیز خانم موسوی، برنامه های پیشنهادی به منظور اجرا در سطح شهرستان را بیان و هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

برچسب‌ها